trompet.nl > forum > Toon onderwerp - het geld bij elkaar....maar nu????
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 02:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007 16:53 

Tja, ik heb 1 van mijn beste trompetten ongezien van eBay gekocht (Bach Strad. Degene die hem van mij gekocht heeft heeft hem ook ongezien gekocht en was er zeer blij mee.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007 16:55 

dat hoef ik niet te doen...aangezien mijn toch wat gebrekkige kennis van zaken...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007 17:02 

Erik

Waarom heb je die trompet dan eigenlijk verkocht?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007 17:05 

Omdat ik nu een endorsement heb bij Hub van Laar. Je weet wel, die gast die geen topmodellen kan maken.... :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007 17:11 

Spijtig ... (uw verkoop dan).

Ik heb mij wat verkeerd uitgedrukt in het feit dat Hub geen topmodellen kan maken. Maar je moet toch toegeven het zou alleszins verkeerd zou zijn te denken dat enkel Hub dit nog kan.

Wat houdt dat endorsement dan zo in voor u? :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007 17:19 

Pietertjagerke schreef:
Spijtig ... (uw verkoop dan).

Ik heb mij wat verkeerd uitgedrukt in het feit dat Hub geen topmodellen kan maken. Maar je moet toch toegeven het zou alleszins verkeerd zou zijn te denken dat enkel Hub dit nog kan.

Wat houdt dat endorsement dan zo in voor u? :wink:

Ik heb geen moment spijt van welke trompet ik gekocht of verkocht heb. Ik heb op de meeste trompetten die ik gehad heb goede herinneringen en destijds veel plezier aan beleeft, net zoals elke auto, televisie of computer die ik gekocht heb en inmiddels ook niet meer heb.

Ik heb ook nooit gezegd dat Hub de enige is die geweldige toeters maakt. Wat ik wel gezegd heb is dat Hub geweldige toeters maakt voor een prijs die vaak goedkoper is dan productiemodellen zoals Kanstul, Bach of Yamaha. Vergelijk het met een kostuum die op maat gemaakt is maar voor de prijs van een pak bij C&A.... Wat ik ook gezegd heb is dat Hub bij de beste instrumentenbouwers hoort die er zijn.

Een endorsement houdt in dat ik exclusief op zijn toeters speel. En dit doe ik met veel plezier.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007 18:50 

toet'n!! schreef:
richaar-cdl schreef:
Toetn'n vroeg naar een aantal goede merken

lezen...ik vroeg niet om merken...

Schreeven in Wijchen zit aardig dicht bij je in de buurt dacht ik.
Om diverse merken te proberen zou je eens naar Adams kunnen gaan, neem altijd iemand mee die luistert en ook kennis van zaken heeft.
Succes, we zullen het vast wel horen ( lezen )wat het wordt :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2007 19:50 

erikveldkamp schreef:
Tja, ik heb 1 van mijn beste trompetten ongezien van eBay gekocht (Bach Strad. Degene die hem van mij gekocht heeft heeft hem ook ongezien gekocht en was er zeer blij mee.

Heb inmiddels ongezien drie trompetten en 1 flugel via internet gekocht en ook aan allemaal veel plezier beleefd. Uiteindelijk onlangs (ook ongezien) tegen een instrument aangelopen die na twee noten gespeeld te hebben, voor mij een topper bleek te zijn.

er is inderdaad niets moeilijks aan het kopen van een trompet zolang je je maar goed orienteert (proberen dus). Gewoon kopen wat je aanspreekt/ligt en waar je enthousiast van bent. Zolang je geen wazige merken koopt, maakt het mij persoonlijk niets uit wat er voor een merk op staat . . . .

Dan nog een vraag: is het echt nodig dat op elke kritiek op een van Laar, mensen zich persoonlijk gaan verdedigen voor hun keuze voor van Laar? Volgens mij scheelt dat een hoop oeverloos langs elkaar communiceren. Het zijn goede (top) trompetten waar menigeen enthousiast op speelt maar waar ook velen (ook professionals) niet voor kiezen omdat ze op een ander merk/instrument beter uit de voeten kunnen. Da´s gewoon een feit en gebaseerd op persoonlijke voorkeuren en situaties en verder niets . .

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur