Geregistreerd: 15 feb 2002 16:55 Berichten: 1090 Woonplaats: Grootebroek
Ja Kenny, daar spreek je in de derde zin de eerste twee al tegen: hoezo Monette de beste? Is dat niet ook persoonsgebonden? Misschien zijn er wel mensen die het ondingen vinden!
Ik dacht altijd dat Schilke de beste trompettten maakte (dat speel ik zelf namelijk.... )
Ja ok KNY ik snap je tekst, maar je zegt weer alle mensen die ik ken nationaal en internationaal die op monette spelen...........: ik wil wel graag eens weten wie er van de meer bekende trompetgoden op zo'n monette spelen............
Je zou het eens kunnen proberen met een Taylor Custom Chicago. Deze is (qua geluid en kwaliteit) vergelijkbaar met de zware jongens van Monette, alleen is een Taylor wel betaalbaar.
Het is geen goedkope kopie van de Monette, daarmee zou je Andy Taylor zwaar tekort doen, alleen de prijzen zijn veel realistischer dan van Monette.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen