marnix schreef:
Mijn argumenten deugen wel degelijk.
Ik ken het instrument in kwestie niet.
Ik schrijf dat ik er één heb.
En toch zeg je:
marnix schreef:
Je weet niet waar je het over hebt. De enige die ik zag zo snel was er een met een large boring.
Waaruit ik kan opmaken dat er misschien wel misschien niet een ml variant van is..
Maar je blijft erbij dat je argumenten wel deugen?
marnix schreef:
Jij weet er blijkbaar alles van, dus vind ik het raar dat jou dat ontgaan is.
En waar ergens beweer ik dat? Ik heb de boring getest NADAT jij je verhaal hebt afgestoken.
marnix schreef:
Verder blijf ik bij mijn statement dat een beginner beter bij een gewoon alledaags instrument kan beginnen
Jij kent het instrument niet, maar je weet dat het geen alledaags instrument is? Inderdaad, je hebt geweldige argumenten, merk ik.
marnix schreef:
Misschien moet je een beginner niet zulke specifieke instrumenten aanraden, maar gewoon iets meer middle of the road.
Dan kan hij gaandeweg zijn smaak ontwikkelen.
Met bovenstaand lulverhaal wek je de indruk dat je smaak wordt bepaald door de toeter die je koopt. Speel jij nog op je eerste instrument? Of zijn alle trompetten daarna geënt op je eerste? Weer zo'n geweldig argument.
marnix schreef:
We zijn ten slotte niet allemaal van die toptalenten zoals jij. Ik heb je privé bericht gelezen, zoals je ziet.
Als je mijn prive bericht hebt gelezen, dan ben je idd stekeblind. Ik schreef o.a. dat ik altijd een sukkelaar zal blijven. Ik ben echter een sukkelaar die je geen knollen voor citroenen kan verkopen. Jij wil hier op een gemene en laffe manier een bepaalde indruk wekken die bezijden de werkelijkheid is. Je schroomt daarvoor niet om een privébericht dat absoluut niet die strekking had te misbruiken om je gelijk te krijgen. Het zal me niet verwonderen dat je naar een gelegenheid zocht om me publiekelijk proberen te pakken na mijn pm. Je hebt je echter vergaloppeerd door je verblindende woede.
Als je met alle geweld gelijk wil hebben, kan je het krijgen hoor!
Citaat:
Als de arend het konijn mist, grijpt ie in dor gras
Trouwens, ik dacht privé berichten privé waren, maar bij jou blijkbaar niet.
Met alles wat we doen en niet doen, zeggen en niet zeggen, laten we zien wie we zijn.
Ik ben blij te weten met wie ik te doen heb. Ik heb medelijden met je.