Hey allemaal!
Het nivo is zo hoog als je het zelf maakt... Ik bedoel:. Het nivo van de continentals was voor mij zeer goed te doen (ik heb zelf vorig jaar c-examen gedaan). Je krijgt partijen, en speelt die. Op een gegeven moment kom je zo ver met de band dat je de partijen zelf gaat aanvullen, je blijft dus constant bezig met upgraden van het nivo...
Je moet je er wel bewust van zijn dat je als je op tour bent heel veel tijd doormaakt met de groep (zangers, instrumentalisten, dirigent, enz...). Je doet dus veel meer dan muziek maken alleen. Je maakt veel lol, bent bezig met van alles en nog wat. Je bent dus veel breder bezig dan alleen je muzikale nivo opkrikken...
En over je leeftijd: ik was vorig jaar 17, en heb geen probleem gehad met mijn leeftijd! Er gaan veel meer mensen mee van deze leeftijd, dus dat zal het probleem niet zijn. Als je moeder er problemen mee heeft dat je mee zou gaan met de continentals, moet je gewoon eens een meeltje doen naar naar de continentals. Er zijn veel mensen die op jonge leeftijd mee gaan, dus daar kunnen ze je vast wel een goed advies over geven.
Over het geld hetzelfde: neem eens contact op met de mensen van de continentals. Zij krijgen deze vraag vaak, en hebben misschien wel oplossingen voor je klaar liggen.
Heb je verder nog vragen: voeg me ff toe op msn:
johan-wienen@hotmail.com
Groet, Johan