trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Brassbandkampioenschappen
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 23:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jan 2004 12:47 

http://www.4barsrest.com/articles/2003/art353.asp

Overigens, het 4barsrest-criticisme begint me op de zenuwen te werken, alsof ze het warm water hebben uitgevonden met hun website. Ze mogen zich blijkbaar alles permitteren. Er komt geen woord van hen overeen met ons uiteindelijk juryverslag!

Kvind't echt wel idioot eigenlijk, komaan, in al die commentaar wordt er meer over micro's die niet werken en dempers die vallen verteld dan uiteindelijke commentaar op het werk...

Het had niet mogen gebeuren, maar men doet dit niet express, ik vind het frusterend als je daarop gepakt wordt ipv op de muziek zelf. Het is eigenlijk superbelachelijk.

Maar den dezen blijft spelen en ik laat nog wel van me horen, maar dan op een ander manier hehe :-) volgend jaar duimen en lawaai maken voor ons hé, ok? positief lawaai dan natuurlijk hé :-) zou deugd doen, de band doet nochtans zijn best hoor om met de bestaande middelen mee te draaien in die afdeling en het lukt ook. We kennen echt wel ons plaats en dat is niet bij de eerste, maar daarom moeten we toch niet minder gesteund worden. Dit jaar was er echt wel een enthousiast publiek. Het was de eerste keer dat ik met Kortrijk meedeed, had vorige jaren al wel weest luisteren in Brussel maar het was de eerste keer dat er echt een goeie sfeer in de zaal was, lees als 'betere sfeer' onder de muzikanten van verschillende bands. Laten we het toch zo houden en nog veel beteren. Die onderlinge concurrentie zal er altijd wel zijn, maar laat dat enkel merken op het podium en niet erbuiten... uiteindelijk zijn we allemaal met dezelfde hobby bezig en moeten we gewoon opkomen voor elkaar, toch?

Kny
o-III<0

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jan 2004 12:48 

kennyvh schreef:
Following this Kortrijk had a nervy wait to start their performance as the on-stage microphone failed and communication with the three adjudicators was temporarily lost. At least one of them appeared unable to hear a spoken announcement from the stage – Was he able to hear the bands clearly? Stonehenge was Kortrijk’s choice and this piece, very difficult to bring off as a satisfying musical experience at the best of times, never really took off. There was some good playing around the stands and some fine dynamic contrasts evident but the atmosphere required was never successfully created (a dropped mute didn’t help) and the piece sounded way too long.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jan 2004 20:00 

Ach ja,

Je er niet teveel van aantrekken en verder toeteren zou ik zo zeggen.

niet om reclame te make ofzo maar: www.brassbandforum.be ;-)

Zeker gaan zien :-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jan 2004 22:58 

Kvind het wel een heel tof initiatief, khad al een aantal mails als uitnodiging tot da forum gekregen. Kvind het wel geen 'mooi' forum, persoonlijke voorkeur uiteraard... Ook nogal veel interne boodschappen tussen Metropole-leden, zo een beetje overdosis metropole op het forum... hopelijk betert dat nog. MIsschien ga ik de mensen eens voorstellen om te beginnen met iets in de aard van 4barsrest.com maar dan minder commerciël en echt Be/Ne brass band nieuws. [wist je trouwens dat benny stopt in midden-brabant?] Ik heb tentijde de site gemaakt voor het Europees Kampioenschap in Brussel (www.brass.be). Misschien ga ik daar nu eens iets anders op zetten, maar daar moet ik toch de tijd vor hebben....

Van het kampioenschap trek ik me niks aan, ik heb muzikaal goed gespeeld en daarmee basta. Je weet dat wel een beetje van mezelf en eigenlijk was er niet zoveel aan te merken. En als ze ons pakken op geen 'sfeer' creëren, ja bon, ok, maar die demper, dat vind ik net niet zo leuk... Maja... 4barsrest.com, ze doen maar wat ze willen hé...

Kny

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jan 2004 14:29 

kennyvh schreef:
Kvind het wel een heel tof initiatief, khad al een aantal mails als uitnodiging tot da forum gekregen. Kvind het wel geen 'mooi' forum, persoonlijke voorkeur uiteraard... Ook nogal veel interne boodschappen tussen Metropole-leden, zo een beetje overdosis metropole op het forum... hopelijk betert dat nog.

Zij staan aan den beginne van het forum, dus het is logisch dat er in het begin een "overwicht" is aan leden van hun band. Maar er stromen steeds meer mensen toe :-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jun 2006 16:05 
Moderator

http://www.eurobrassdrachten.nl/

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur