Makke schreef:
Het was ook niet overduidelijk hoorbaar hoor
Dat zeg ik, het was nogal droog. Toen ik bij MacArthur Park aan de zijkant van het podium zat te luisteren kon ik Wim nauwelijks horen, terwijl hij toch ook wel een redelijk volume produceert...
Makke schreef:
Jullie hadden zeker ook nogal wat problemen met de benauwdheid daar? Het was echt behoorlijk warm daarbinnen.
Op zich had ik niet zo'n last van de warmte qua ademhalen, maar zoals ik al eens eerder gezegd heb, zorgt warme vochtige lucht ervoor dat het erg zwaar spelen wordt. Het is dan net of het geluid niet wil dragen/projecteren.
Maar ik wil niet klagen hoor, het was een geweldig leuke dag. Het is sowieso altijd erg leuk om iedereen weer eens te spreken. Ik heb met wat jongens van dit forum gepraat (diederik, bas, roel, karel) maar ook met jongens van het duitse trompetfroum (die gasten uit Stuttgart). Daarnaast zie je alle collega's weer eens. En na die tijd hebben we nog tot 00.00 lekker door zitten kletsen met o.a Wayne, die ook een geweldige week had gehad. Komend weekend heeft ie trouwens weer zo'n gebeuren waar die waarschijnlijk wel weer MacArthur Park kan vertolken...