Ook ons bedrijf heeft last van de Amerikaanse cultuur en mentaliteit van de huidige Amerikanen.
Mijn Amerikaanse collega's hebben geen binding met het bedrijf en het mangement niet met hun met als gevolg een aardig verloop in personeel.
Dit is nooit goed voor de continuiteit van het produckt en in ons geval de service die we verlenen.
Zo zal het in de Bach factory dan ook wel werken.
Ben trouwens nog steeds op speurtocht wereldwijd naar een Bach Strad met een serienr. beneden de 100.000 deze brengen toch al gauw meer dan 1000 dollar op merk ik in de praktijk.
Ik heb net 2 Bachs verkocht....maar ik heb nog 1 Bach over uit 1941, het serienummer zit dus ver onder de 100.000 (zie mijn site).
Hee Erik,
Ik zag inderdaad op je site dat je alleen nog de Bach Mercedes New York hebt uit 1943, maar als ik me niet vergis had je zo'n mooie vergulde stradivarius waar je (voor je je hub van laar had) toch alles op deed, waarom heb je die niet gehouden dan en waarom juist deze?
Ik wil ze allemaal verkopen, voor de andere 2 had ik kopers, voor deze nog niet. Ze spelen allemaal even goed, maar een vergulde en verzilverde Strad verkopen natuurlijk sneller dan een ongelakte Mercedes. De grap is alleen dat de Mercedes even goed speelt als die andere 2 maar veel goedkoper is!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen