Chris Botti, amai wet een klank heeft die, heel goeie controle ook.
Natuurlijk meerdere dingen gehoord.
Vind dit festival véél maar ook véél te duur, nu hang ik maar als Belg de Nederlander uit

.
Als ik dat vgl. met het Blue Note Festival, is niet zo druk, veel gezelliger vind ik het, minder commercieël.
Voor een dagje Blue Note Festival in voorverkoop is 23 €, 4 bands, waarvan zeker één toopper.
Afgelopen zaterdag was Wayne Shorter er ook in totaal kost U dat dan 25 € in voorverkoop.
Vgl. ik dat met het NSJ, dagkaart 65 € + 4 € servicekosten, wilt ge dan Shorter ook nog beluisteren 15 € 1.55 € kosten reken maar uit.
Dan wordt ge qua drank en eten ook nog eens uitgezogen. Bij het BNF is dit toch veel minder, qua drank is het goedkoop en bier nog uit glas ook i.p.v. een stomme plastieke beker (wat ik wel overigens begrijp), het eten in BNF is ook wel duur.
Akkoord kunt een hoop beluisteren in het NSJ, maar soms is het ook maar proeven.
Zijn hier al mensen op dit forum al in Gent geweest voor het Blue Note Festival en beviel het hun ?
Ben 2 maal geweest, dit seizoen is het voor de vierde keer, ga hoogstwaarschijnlijk niet gaan.
Is wel een aanrader vind ik.