Laatst op de muziek zag ik bij mijn buurvrouw dat ze een mondstuk had met een knik halverwege de cup. Ze was er erg over te spreken. Groot bereik en toch een goede klank met aanzet. Heeft er iemand ervaringen met deze monstukken? Ik heb al gekeken op de site van Yamaha, maar niets te vinden.
Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54 Berichten: 1038 Woonplaats: Groningen
Zelf geen ervaring mee, maar er was iemand op dit forum die er een had besteld, geloof ik. De parduba is een zgn. double cup mondstuk. Ze worden tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt, vroeger meer: Louis Armstrong speelde op eentje.
Kijk maar eens op http://www.parduba.com/parduba.html Maar ik weet eigenlijk niet of Yamaha ook zulke dingen maakte.
Geregistreerd: 16 maart 2002 10:38 Berichten: 101 Woonplaats: Heerlen
Ja, ik dacht ook al aan een "douple-cup" mondstuk, maar of de YAMAHA 11C4-7C een double-cup is ? Ik weet wel dat Kanstul ze nu ook alweer maakt ... ze worden standaard mondstuk meegeleverd bij de Mariachi ... maar ja ... wat moet je er mee ... ?!
't moet niet gekker worden!
Als ze 'm nou ook nog elektronisch verstelbaar maken, kan je met een PDA en BlueTooth de cup diepte dynamisch laten aanpassen terwijl je speelt. Je kan dan zelfs een heel optreden voorprogrammeren...... ......pfffffffffffff
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen