"Vroeger speelde ik dus ook op een 3C van Denis Wick, dit was een redelijk mondstuk, tot ik ging vergelijken met iets anders (Bach 3C), dan heb ik die Denis Wick direct verkocht... Dus voor mij is een Denis Wick niet goed... "
Je hebt er 1 geprobeerd en die beviel niet en dus is Dennis Wick al;s merk niet okee? Volgens mij maken ze meerdere maten net als alle andere mondstukfabrikanten.
"En sommige mensen die ik ken spelen ook op een Denis Wick (3C en 4). Wel, die klank is soms ook alles behalve... Denis Wick geeft volgens mij een redelijk scherpe klank!! Zo echt schetterend... Dus nooit zal ik nog op een Denis Wick spelen en nooit zal ik dit mondstuk nog aan iemand aanraden. "
Dus omdat je er 1 hebt geprobeerd en je er een aantal collega's op hebt horen spelen en hun geluid alleen koppelt aan het mondstuk waar zo op spelen is Dennis Wick een slecht merk? Wonderlijk!
En welke prof speelt er op Denis Wick?
Dus omdat een ander er niet op speelt, je er welgeteld 1 hebt geprobeerd en je het geluid van je collega's koppelt aan alleen het mondstuk is het niet goed, hoezo kuddegedrag.