Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Steffie
|
Berichttitel: Borat - Mahalageasca Geplaatst: 08 apr 2008 11:31 |
|
Geregistreerd: 07 apr 2008 12:01 Berichten: 26 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Heeft iemand dit nummer voor mij
Borat - Mahalageasca
Trompet partij..
Ik en mijn vriend willen hem graag blazen ..
Of zou iemand hem willen schrijven voor ons..
Als je het liedje nodig hebt... mail maar en ik mail hem weer door..
S.coense@home.nl
Tis echt een Gaaf nr ...
Groetjes
en alvast bedankt..
Steffie
_________________ Respect for all music ,,,, (L) my trumpet
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Yamahaddatdangezegd
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 apr 2008 11:42 |
|
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
|
|
Hallo Steffie,
Ik heb Mahalageasca uitgeschreven voor mijn bandje, en bied het te koop aan via mijn site. Je kunt me een PB sturen als je geïnteresseerd bent.
Ik zeg dit niet om sluikreclame te maken, of om geld aan je proberen te verdienen, maar je moet weten dat dit soort arrangementen en trancripties veel werk zijn, en veelal gedaan worden door mensen die ervoor gestudeerd hebben. Zo ook ikzelf, die er dan vervolgens een beetje van baalt dat er zo gemakkelijk arangementen (al dan niet digitaal) gekopieerd en verspreid worden.
Ik weet niet wat jouw beroep is, of gaat worden, maar vergelijk het met een bakker: het is niet leuk voor een zeer goede bakker als er naast hem iemand gaat wonen die gratis slechtere broodjes weggeeft. Want dat is (gelukkig) vaak het geval: ik heb een paar van die gratis transcripties onder ogen gehad en de kwaliteit is doorgaans bedroevend slecht. Zo slecht, dat de kans groot is dat niemand het stuk herkent als je het ten gehore wilt brengen. Als er dan een goede tussen zit is het vaak eentje die illegaal verspreid is, en door mij of een van mijn collega's met veel moeite en verzorgd gemaakt is. Wij hebben daar arbeid aan verricht, en krijgen er dan niet voor betaald.
Hoe je het ook wendt of keert, dit uitwisselen van arrangementen komt heel vaak neer op diefstal. Daarvan wilde ik je gewoon even op de hoogte stellen.
Groeten, Roel
_________________ www.smallbigband.com
www.juicylucy.net
www.sjonniewiener.com
www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 apr 2008 11:56 |
|
 |
| Moderator |
|
Kusje voor Roel.
Eindelijk ben ik eens niet de eerste die begint over het gratis moeten zijn van andermans harde werk 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
tim87
|
Berichttitel: Geplaatst: 26 mei 2008 19:25 |
|
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Jens
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 mei 2008 07:34 |
|
Geregistreerd: 16 feb 2004 12:25 Berichten: 243 Woonplaats: Leiden
|
Yamahaddatdangezegd schreef: Zo ook ikzelf, die er dan vervolgens een beetje van baalt dat er zo gemakkelijk arangementen (al dan niet digitaal) gekopieerd en verspreid worden.
Ik snap sowiezo niet dat mensen de moeite niet nemen om even te gaan zitten met dat ding en het nummer zelf uitzoeken. Alles moet worden voorgekauwd....Als ik dat pdf-je zie is het 1 A4-tje met niet al te ingewikkelde partijtjes, dat zoek je toch zo even uit? Zie ook het verzoek van iemand om het arrangement van Valerie van Amy Winehouse, dat is 1 lickje....en die persoon zegt er dan al tijden naar op zoek te zijn....dat zoek je toch gewoon even uit? Dat is toch ook 10x zo leuk? En je leert ervan!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Steffie
|
Berichttitel: hee Geplaatst: 27 mei 2008 10:35 |
|
Geregistreerd: 07 apr 2008 12:01 Berichten: 26 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
|
hee hij is geweldig..
bedankt
Groetjes
Steffie !!!!
_________________ Respect for all music ,,,, (L) my trumpet
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
bonny
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 mei 2008 10:44 |
|
Geregistreerd: 12 mei 2006 10:24 Berichten: 148 Woonplaats: Utrecht/Kampen
|
Jens schreef: Yamahaddatdangezegd schreef: Zo ook ikzelf, die er dan vervolgens een beetje van baalt dat er zo gemakkelijk arangementen (al dan niet digitaal) gekopieerd en verspreid worden. Ik snap sowiezo niet dat mensen de moeite niet nemen om even te gaan zitten met dat ding en het nummer zelf uitzoeken. Alles moet worden voorgekauwd....Als ik dat pdf-je zie is het 1 A4-tje met niet al te ingewikkelde partijtjes, dat zoek je toch zo even uit? Zie ook het verzoek van iemand om het arrangement van Valerie van Amy Winehouse, dat is 1 lickje....en die persoon zegt er dan al tijden naar op zoek te zijn....dat zoek je toch gewoon even uit? Dat is toch ook 10x zo leuk? En je leert ervan!
Ik ben een tijd lang bezig geweest om Loss uit Blast op te schrijven. ik kon het goed naspelen, maar ik kreeg het niet goed op papier..... misschien is dat een kwestie van wennen, en moet je eerst proberen wat makkelijkers te doen, maar mij koste het toen veel te veel tijd....
_________________ CONNstellation
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Dennis
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 mei 2008 15:03 |
|
|
bonny schreef: Jens schreef: Yamahaddatdangezegd schreef: Zo ook ikzelf, die er dan vervolgens een beetje van baalt dat er zo gemakkelijk arangementen (al dan niet digitaal) gekopieerd en verspreid worden. Ik snap sowiezo niet dat mensen de moeite niet nemen om even te gaan zitten met dat ding en het nummer zelf uitzoeken. Alles moet worden voorgekauwd....Als ik dat pdf-je zie is het 1 A4-tje met niet al te ingewikkelde partijtjes, dat zoek je toch zo even uit? Zie ook het verzoek van iemand om het arrangement van Valerie van Amy Winehouse, dat is 1 lickje....en die persoon zegt er dan al tijden naar op zoek te zijn....dat zoek je toch gewoon even uit? Dat is toch ook 10x zo leuk? En je leert ervan! Ik ben een tijd lang bezig geweest om Loss uit Blast op te schrijven. ik kon het goed naspelen, maar ik kreeg het niet goed op papier..... misschien is dat een kwestie van wennen, en moet je eerst proberen wat makkelijkers te doen, maar mij koste het toen veel te veel tijd....
Das wel een heel chic, gaaf en mooi nummer 
|
|
| Omhoog |
|
 |