Berichttitel: Concertino Classico for 2 Trumpets - Joseph Horovitz
Geplaatst: 16 jun 2007 14:24
Ik ben op zoek naar de trompetpartijen van dit stuk. Ik wil het alleen voor zelfstudie gebruiken, dus wil er liever geen geld voor betalen. Ik hoop dat iemand me kan helpen
_________________ Een dag niet getrompetterd, is een dag niet geleefd!
Het moet gratis wezen.
Echter van deze stukken zijn de rechten nog niet verlopen. Dit heeft tot gevolg dat uitgeverijen dergelijke stukken, en andere waardevolle stukken niet meer gaan uitgeven.
Dus nee, ik geef het niet. Je koopt het maar, kniert die je er bent
Ik ben ook geinteresseerd in dit stuk, maar dan gewoon als een betalende afnemer. Ik zoek een duet voor trompet met fanfare. Niveau solisten is ongeveer D, Fanfare is 3e/4e div. Is dit dan een haalbaar stuk? Heeft iemand een opname? Ik kan er weinig over vinden op het net.....
86 euri, gekocht bij een Duitse uitgever. Maar inderdaad moet je gewoon betalen voor je muziek.
Voor zelfstudie zou ik trouwens lekker wat anders zoeken, met name het 1e en 3e deel zijn zeer afwisselend fragmentarisch tussen solo1, solo2 en orkest. Daar is in je 1tje echt geen bal aan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen