Heeft iemand daar informatie over? want ik wilde graag even weten voor welk niveau die solo geschreven is en wat voor soort stuk het is en of het uiteraard makkelijk te spelen is. Overigens moet het wel een mooie solo zijn die je met orkest of alleen met piano kunt uitvoeren...
ik heb hem voor een auditie bij de fkkl moeten spelen, een erg mooi stuk, bij uitstek geschikt voor bugel ( daar is het ook voor geschreven ) bij broekmans is een versie verkrijgbaar voor bugel ( bes trompet ) en piano.
Geregistreerd: 23 nov 2004 18:00 Berichten: 57 Woonplaats: Hegelsom
ja ik hoorde vanmiddag al zoiets dat die eigenlijk voor bugel is, maar die is dus ook uitvoerbaar op trompet. Maar ik wilde even weten of dit de moeite waard is om aan te nemen..want ik heb in mei een solistenconcours en ik weet dus niet of dit stuk te moeilijk is...weet iemand daar iets van? Ik hoor namelijk steeds meer positieve reacties, en ben nu een opname van de solo aan het zoeken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen