Spok schreef:
Stel je bent jong, wordt enthousiast door Kiteman, neemt de moeite om je aan te melden op een forum. vraagt iets wat iedereen van een bepaalde leeftijd of wat dan ook zou kunnen vragen.
Heel erg leuk. Maar je kunt voor je gaat vragen ook eerst even verder kijken...
Spok schreef:
En ja hoor. onze vaste politieagenten met te veel vrije tijd hebben gelijk weer een reactie, waardoor je zeker weet dat zo iemand nooit meer de moeite neemt om op dit forum te reageren of wat dan ook. Missie geslaagd. weer één minder. Ben trots op jullie!!!. (wie zonder schuld is gooien de eerste steen!)
Dit soort dingen is illegaal, en daarnaast immoreel. Ik kom op voor de rechten van mijn medemusici, die er heel erg hard voor hebben moeten knokken. Als zij gedemotiveerd raken, door het feit dat die zogenaamd enthousiaste mensen te vrekkig zijn om een paar euro in hun hobby te steken, dan ontstaat er steeds minder nieuwe toffe muziek. Missie geslaagd?? Ben trots op je.
Spok schreef:
Laat het gewoon zijn, of help zo iemand door aan te geven dat hij of zij er meer van leert door het zelf te schrijven.
Laat het maar niet zo zijn. Ik heb liever dat er meer goeie muziek komt, dan minder... Maar goed, mensen blijven egoistisch. Als het maar gratis kan...
Spok schreef:
Wees volwassen
Doe het zelf, en betaal gewoon voor je hobby. Wees geen uitzuiger, maar gewoon iemand die iets over heeft voor datgene wat hij zegt leuk te vinden.
Spok schreef:
en geniet gewoon van het spelen en iedereen die ook deze belachelijke, tijdvretende hobby heeft, anders ben je zelf een Soap, en dan wel een slechte tijden, slechte tijden.
Ik geniet altijd wel, maar soms word ik moedeloos van dat laffige gebedel om gratis dingen.