trompet.nl > forum > Toon onderwerp - trompetpartij in muziek
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 08:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 nov 2009 17:01 

het is toch krom als iemand vraagt waar hij iets kan kopen er dan met hoofdletters gereageerd wordt alsof hij vraagt om gratis bladmuziek?....

Maar weer genoeg hierover...

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, wilmasb

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 nov 2009 18:57 

ik dacht dat ik hier een serieus anrtwoord kon krijgen van muzikanten... Maar ik heb me kennelijk vergist!

Profiel  

Berichttitel: Re: trompetpartij in muziek
BerichtGeplaatst: 20 nov 2009 19:41 

wilmasb schreef:
Ik ben op zoek nar trompetpartijen van de nummers Face the Face van Pete Townshend, Johny be goode, Chuck Berry, Inside my head van Direct, It's raining again van Supertramp. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan vinden cq kopen? Dus niet de zangpartij, maar de trompetpartij.

Maar even op deze post reageren, want de andere reacties zijn behoorlijk onzin...

Je vraagt dus de trompet partij van deze liedjes, maar in het nummer van Di-Rect zit geen trompet, en ik neem aan dat je bij Supertramp de sax partij wil hebben, maar dan voor trompet genoteerd (in Bb en op een fijne toonhoogte).

Ik denk niet dat van dat soort dingen makkelijk de partij te vinden is, kopen kan wel maar dat is vaak ook lastig te vinden.

Zelf uitschrijven is bij dit soort dingen vaak de beste optie, en als je er niet goed in bent dan is het een goede oefening.

Ik kan het wel voor je uitschrijven, maar dat doe ik niet voor niks. Mocht je het toch in 1 keer goed uitgeschreven willen hebben, stuur mij dan even een PB.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 nov 2009 01:17 

eerst goed vaak luisteren, dan vaak zingen neurien, en dan ben je vanzelf zover dat de intonatie van die noten wel goed is en dat je dan ook vanzelf wel de goede ventielen erbij in drukt... zo is het bij mij iig, als de toonhoogte in je hoofd zit weet je systeem wel welke ventiel posities erbij horen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur