trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Arutunian
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 05:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2008 19:05 

Ik vindt dat er ook best even gereageerd mag worden, maar om er nou een hele discussie over te voeren vind ik een beetje ver gaan, en als je dat dan toch perse wilt doen maak dan een nieuw topic aan
maar goed, wie ben ik om dat te zeggen

(Nu reageer ik er zelf ook al op :? )

Geerhard

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2008 19:17 
Moderator

Geer schreef:
Ik vindt dat er ook best even gereageerd mag worden, maar om er nou een hele discussie over te voeren vind ik een beetje ver gaan, en als je dat dan toch perse wilt doen maak dan een nieuw topic aan
maar goed, wie ben ik om dat te zeggen

(Nu reageer ik er zelf ook al op :? )

Geerhard

Ik snap overigens niet wat je zit je zaniken. Jij wil het stuk kopen. Dus ik heb niks tegen je. Alleen maar dat je zit te zaniken dat ik het erover heb. Jij was de enige die reageerde.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2008 19:32 

Het enige wat ik even wilde voorstellen was om de discussie die ontstond en waarbij ik vreesde dat het op het laatst totaal niet meer over het onderwerp zelf zou gaan ergens anders voort te zetten
Ik snap in dit geval dus ook niet wat jij "zaniken" vind
Het enige waar ik zelf dan ook mijn excuses voor wil aanbieden is dat ik er misschien iets te ver op in ben gegaan, ik erger me er alleen echt aan

en zoals je al zei, wil ik het stuk graag kopen dus om dan toch maar weer over te gaan op het onderwerp, ervaringen over de leveringstijden nog altijd welkom

Geerhard

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2008 22:10 

Geer schreef:
Het enige wat ik even wilde voorstellen was om de discussie die ontstond en waarbij ik vreesde dat het op het laatst totaal niet meer over het onderwerp zelf zou gaan ergens anders voort te zetten
Ik snap in dit geval dus ook niet wat jij "zaniken" vind
Het enige waar ik zelf dan ook mijn excuses voor wil aanbieden is dat ik er misschien iets te ver op in ben gegaan, ik erger me er alleen echt aan

en zoals je al zei, wil ik het stuk graag kopen dus om dan toch maar weer over te gaan op het onderwerp, ervaringen over de leveringstijden nog altijd welkom

Geerhard

Mi Trompeta heeft al antwoord gegeven over de levering!
Ik heb dezelfde ervaring.

Verder vind ik dat de discussie wél thuishoort in "bladmuziek", maar wat mij betreft niet per se in dit onderwerp.
Ook ik maakl me best wel eens schuldig aan copiëren van muziek en/of cd's, ik ben niet roomser dan de paus (ben zelfs helemaal niet rooms)
Toch ben ik het helemaal met Marnix eens.
Ik koop trouwens wel de meeste bladmuziek, want ik vind dat veel mooier dan zo'n stapel copietjes!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur