Jens schreef:
Zie ook het verzoek van iemand om het arrangement van Valerie van Amy Winehouse, dat is 1 lickje....en die persoon zegt er dan al tijden naar op zoek te zijn....dat zoek je toch gewoon even uit? Dat is toch ook 10x zo leuk? En je leert ervan!
Het zelf arrangeren is voor mij ook geen probleem, maar je moet er wel de tijd voor hebben. Het arrangement is ook niet voor mijzelf, maar voor iemand anders die het graag wil hebben.
Als ik er de tijd voor heb en ik heb het eenmaal gearrangeerd, mag iedereen het van mij GRATIS hebben...
Maar als het voor jou geen probleem is, en waarschijnlijk kan je dit ook op 1 A4-tje kwijt, mag jij het wel even voor mij doen hoor....

stuur ik het daarna wel aan iedereen door, die het graag wil hebben..
Dit is toch de rubriek boeken & bladmuziek of is dit de rubriek, ARRANGEMENTEN TE KOOP

Het gaat mij niet om het al dan niet gratis weggeven, alhoewel ik het in die discussie volledig met Marnix en Yamahahaahahahaa eens ben, maar dit terzijde. Ik snap niet waarom je een arrangement wil van een nummer waarin 5 nootjes voorbijkomen...daar heb je toch geen arrangement voor nodig? Of moet er perse een papiertje voor je neus staan voordat de juiste ventielen ingedrukt worden?