Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
trumpetvos
|
Berichttitel: 2 trompetten, kerkorgel Geplaatst: 07 dec 2003 12:58 |
|
|
|
Waar vind ik reglieuze kerkmuziek voor kerkorgel met 2 trompetten.
De trompetten dan graag 2 stemmig of met zogenaamde tegenstem.
Natuurlijk ook kerstmuziek in deze tijd van het jaar.
Alvast bedankt, ik ben benieuwd.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
janhuizer
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 dec 2003 12:33 |
|
Geregistreerd: 08 okt 2001 11:51 Berichten: 174 Woonplaats: Veenendaal
|
|
Iedere gemiddelde muziekwinkel heft dat wel. Dan minimaal een magazijn vol. Bij een normale Bibliotheek is vaak ook wel wat te vinden. En ik meen bij De Haske heb je leuke boeken... Eerst wel een catalogus bestellen. Kan je effe orienteren...
Succes
Jan
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Hilda
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 dec 2003 12:57 |
|
Geregistreerd: 28 dec 2001 22:21 Berichten: 40 Woonplaats: omg. amersfoort
|
|
Hymne - Jan van Beekum uitgegeven bij Harmonia: Staan veel kerstliederen in en ook andere gezangen. Orgelpartij en (bes) trompetpartij met melodie en tegenmelodie. Is goed te gebruiken, ook met gemeentezang.
Muziek voor trompet en orgel - bewerking Herman Drost uitgegeven bij Willemse in Amersfoort: ik heb 1 boek met allerlei Psalmen, orgelpartij en (bes) trompetpartij weer met melodie en tegenmelodie. Hierbij is het wel vaak zo dat het orgel ook echt de orgelpartij moet volgen i.v.m. de gebruikte akkoorden. Ik heb nog een boek met wat meer 2 stemmige stukken. (dit boek heeft dezelfde titel maar heeft een beetje rood op de voorkant)
Ik gebruik deze boeken al jaren dus ik weet niet zeker of ze nog leverbaar zijn!
veel plezier ermee!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Trompetetter
|
Berichttitel: Bladmuziek Geplaatst: 27 apr 2004 18:03 |
|
|
|
Herman Drost heeft een aantal leuke boekjes, met dubbelstemmige tegenpartij én dubbelstemmige melodielijnen. Ook een leuke orgelbegeleiding;
Samen zingen...deel1 Deze bevat o.a.: U is de glorie, Kroon Hem met gouden kroon, etc.
Samen zingen...deel2; o.a.Ere zij God, komt allen tezamen, Daar juicht ene toon etc.
Samen zingen...deel3:o.a. Psalm 68, 72, 89 etc.
Hopelijk kun je hier wat mee!
Mocht je graag precies weten wat er in zit, dan mag je me wel even mailen, dan stuur ik je even mijn "Word-bestandje".
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Trompetetter
|
Berichttitel: Och, Geplaatst: 27 apr 2004 18:04 |
|
|
|
Deze boekjes heb ik btw vorig jaar gekocht, dus ze zijn waarschijnlijk nog te krijgen
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
trumpetvos
|
Berichttitel: Geplaatst: 17 mei 2004 20:25 |
|
|
|
Dankjewel voor de info.
Sorry dat ik een beetje laat reageer maar ik ben een week of 6 "off line" geweest.
Binnen kort moet nog een aantal keren weer aan de bak.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|