trompet.nl > forum > Toon onderwerp - GSM Houder voor op/aan je standaard...
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 maart 2024 07:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2006 10:41 
Offline

Geregistreerd: 05 maart 2005 14:59
Berichten: 2593
Kikken schreef:
is dit ook met handsfree set? :lol:

:lol: :lol:

Ik heb wel eens in een orkest gezien dat iemand alles opnam met zijn telefoon die op zijn lessenaar stond.
Ikzelf word tijdens repetites wel eens ge-sms-t en dan kijk ik er naar tijdens een lange rust of tussen de stukken door. Dat moet kunnen, vind ik.

_________________
Met een Van Laar is niets te zwaar.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2006 11:25 
Trompettor schreef:
Kikken schreef:
is dit ook met handsfree set? :lol:

:lol: :lol:

Ik heb wel eens in een orkest gezien dat iemand alles opnam met zijn telefoon die op zijn lessenaar stond.
Ikzelf word tijdens repetites wel eens ge-sms-t en dan kijk ik er naar tijdens een lange rust of tussen de stukken door. Dat moet kunnen, vind ik.


ja idd, maar dan wel zo dat anderen er geen last van hebben.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2006 12:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39
Berichten: 3151
Woonplaats: Kortenhoef
Lekker geconcentreerd ben je dan! :roll:

Natuurlijk kan het voorkomen dat je voor je werk of een hoogzwangere vrouw zo'n ding moet hebben! Maar dat hoef je niet te gaan stumuleren met zo'n houder op je lessenaar!

Bovendien vraag ik me steeds vaker af hoe de mensen 15 jaar geleden hebben kunnen leven, toen ze nog geen gsm hadden!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2006 13:24 
Dehaanmuziek schreef:
Lekker geconcentreerd ben je dan! :roll:

Natuurlijk kan het voorkomen dat je voor je werk of een hoogzwangere vrouw zo'n ding moet hebben! Maar dat hoef je niet te gaan stumuleren met zo'n houder op je lessenaar!

Bovendien vraag ik me steeds vaker af hoe de mensen 15 jaar geleden hebben kunnen leven, toen ze nog geen gsm hadden!


Ik zou zeggen, vraag het aan ze !


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2006 13:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39
Berichten: 3151
Woonplaats: Kortenhoef
Heb ik al regelmatig gedaan, maar dan krijg je een of ander l*lverhaal over tijden die veranderen en zo!
Ik heb er zelf ook wel een, hoor, maar echt niet om altijd en overal bereikbaar te zijn! Wat dat betreft zou ik nog prima zonder kunnen!
Het maakt het allemaal natuurlijk wel makkelijker!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2006 14:11 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
er is maar een moment dat ik zonder GSM kan, en dat is als ik mijn trompet aan mijn waffel heb.

Er zit in een van mijn orkesten een man die soms inderdaad voor zijn werk zijn gsm aan heeft, maar dat meldt hij me van te voren.

Mensen die altijd dat ding aan moeten hebben ( en moeten is een keuze ) verzoek ik vriendelijk om een andere hobbie te zoeken. Een GSM stoort niet alleen jezelf, maar ook alle andere muzikanten en dirigenten die in je directe omgeving zitten.

Maar buiten de muziek, heb ik mijn GSM altijd wel bij me en aan, hoewel ik als ik in het OV zit, de gesprekken tot op het botte af kort hou, want ik ben ook absoluut geen voorstander van andere mensen die tot huilens toe hun liefdesleven in een telefoon en een treincoupoe zitten te verkondigen

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2006 14:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45
Berichten: 651
Woonplaats: Nuenen
Dehaanmuziek schreef:
Heb ik al regelmatig gedaan, maar dan krijg je een of ander l*lverhaal over tijden die veranderen en zo!
Ik heb er zelf ook wel een, hoor, maar echt niet om altijd en overal bereikbaar te zijn! Wat dat betreft zou ik nog prima zonder kunnen!
Het maakt het allemaal natuurlijk wel makkelijker!


Ik probeer 't elk jaar met carnaval: op vrijdag uitzetten en op woensdag weer aan, maar 't is me tot op heden niet gelukt. Tijdens repetitie-avonden (muv de carnavalskapel) gaat hij standaard: UIT!

_________________
Let's make some noise!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2006 14:59 
flugel schreef:
Dehaanmuziek schreef:
Heb ik al regelmatig gedaan, maar dan krijg je een of ander l*lverhaal over tijden die veranderen en zo!
Ik heb er zelf ook wel een, hoor, maar echt niet om altijd en overal bereikbaar te zijn! Wat dat betreft zou ik nog prima zonder kunnen!
Het maakt het allemaal natuurlijk wel makkelijker!


Ik probeer 't elk jaar met carnaval: op vrijdag uitzetten en op woensdag weer aan, maar 't is me tot op heden niet gelukt. Tijdens repetitie-avonden (muv de carnavalskapel) gaat hij standaard: UIT!


bij mij op stil, alleen nu even op trillen wegens omstandigheden


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.