toen ik pas begon met trompet spelen zat mijn mondstuk erg vaak vast. Mijn dirigent had daar een (mssn niet echt verantwoorde) manier voor. Zet je mondstuk tussen de deur en de deurpost (aan die schanierkant) en doe de deur voorzichtig een stukje dicht (zorg dat iemand anders hem dicht houdt). Nu trek je dicht bij het mondstuk (niet aan de beker, want dan trek je die verbindingsstukjes kapot zoals een meisje van mijn vereniging die dacht dat dat wel kon). Met een beetje kracht issie zo los...
niet de meest subtiele manier, maar hij werkt wel...
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
toet'n!! schreef:
toen ik pas begon met trompet spelen zat mijn mondstuk erg vaak vast. Mijn dirigent had daar een (mssn niet echt verantwoorde) manier voor. Zet je mondstuk tussen de deur en de deurpost (aan die schanierkant) en doe de deur voorzichtig een stukje dicht (zorg dat iemand anders hem dicht houdt). Nu trek je dicht bij het mondstuk (niet aan de beker, want dan trek je die verbindingsstukjes kapot zoals een meisje van mijn vereniging die dacht dat dat wel kon). Met een beetje kracht issie zo los... niet de meest subtiele manier, maar hij werkt wel...
Doet me een beetje denken aan de manier waarmee vroeger tanden en kiezen werden getrokken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen