Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Erik, denk je niet dat het ontbreken van bite te maken heeft met het specifieke model Monette dat jij hebt? Jij hebt toch een BL? Mijn B5L heeft volgens mij meer bite dan een Bach 3E en een Yamaha Bobby Shew Jazz, die ik hier naast elkaar heb liggen.
Dat zou kunnen. Maar ik ben erg tevreden met mijn Reeves dus houdt het geld voor een Monette Prana of kopie maar in mijn zak.
Ik heb Monette al gevraagd mondstukken op te sturen om ze te testen voor de Sonic maar kreeg daar een negatief antwoord op. Zoals ik al had verwacht trouwens...
Geregistreerd: 01 jul 2004 22:18 Berichten: 1160 Woonplaats: De Zeeuwse kust
Ik vind zelf de Reeves randen weer te weinig bite hebben, zo zie ja maar weer, iedereen is anders.
Nu we het toch over mondstukken hebben (het favoriete praatje van bijna iedere trompettist) wat vinden jullie van GR mondstukken? Ik heb jaren geleden via Ebay een GR66MS gekocht (vergelijkbare diameter 3C) en ben daar toch wel tevreden over. Ik heb daar dus een betere aanzet mee dan de Reeves 43S.
Uiteindelijk naar huis gegaan met een 65,6C (Malacuso model geloof ik) en een 3HC (Haeffner). Ik ben sindsdien fan!! Later ook nog een bugelmodel gekocht, maar da's niks voor mij...
ik ben nu een 66s-z aan het proberen en dat gaat heel lekker, ik heb de 66s en de 65s-z net geretouneerd naar Hans omdat die niet bevielen maar deze gaat tot nu toe heel veel beter, even afwachten maar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen