Yamahaddatdangezegd schreef:
Ha Marnix (ik wil mijn Nick best veranderen maar dat gaat niet zomaar)
Ik heb een compleet kanstul kopietje, dus niet schroefbaar. Het bevalt erg goed. Tot nu toe vind ik dat ik er alles mee kan, van (sporadisch) klassiek via dixie tot lead en pop. De enorme throat (groter dan mijn bach 3c bugelmondstuk) en backbore gaan wellicht ten koste van de projectie, maar komen ontzettend ten goede aan het geluid. Over de projectie heb ik tot nu toe ook nog geen klachten.
Ik doe het dus volledig met Kanstul, om antwoord te geven op je vraag, en het bevalt erg super. Je weet dat ik erg gevoelig ben voor koopjes (zie mijn posts over Marcinkiewicz, Rensink en Praag) maar dit stukje is zijn 150 euro dubbel en dik waard!
Roel
Hmm vergeet mijn post in je draadje over een donkere klank ook maar, als je een geheel vast model gebruikt....
Welke trompettist is nu niet gevoelig voor koopjes, enneehh 150 euro is dan niet duur, maar wel veel geld. Of anders gezegd: niet veel geld voor het plezier wat je ervan hebt.
Ach ook ik ben een tevreden gebruiker van een kanstul ( cup ) wie weet worden wij trendsetters. ( Onee, de credits voor die van mij gaan uit naar Jeroen, want zonder hem, zou ik nu niet zoveel speelgemak ervaren hebben ).