Wordt aan gewerkt, we gaan zeer binnenkort foto,s maken voor op de site en als het goed is wordt dan het eindproduct helemaal bijgewerkt, up to date dus
Nee niet echt dicht blazen maar meer het niet vol kunnen benutten van het geluid.
Maar mss is dat ook wel dicht blazen hoor ik weet niet??
Ik kan me nootjes beter aanzetten met het mondstuk dat ik nu heb dus blijf ik daar voorlopig gewoon op spelen en probeer ik af en toe gewoon wat.
Gisteren gespeeld met de band en heb gespeeld op een Bob Reeves ipv m,n Warburton en moet zeggen dat ik er heel lekker op heb gespeeld, de meeste nootjes klikten precies zoals ik ze hebben wilde met hier en daar wel een kiksje maar wat wil je met 2x repeteren en 2 partijen die ik een uur voor het optrden onder ogen kreeg.
Maar het mondstuk waar ik op speelde is een BR met een 43,5 rim en een 43M Cup en ik denk eraan om eens naar de shop te gaan om wat andere vormen en maten te proberen.
Geregistreerd: 22 okt 2005 21:12 Berichten: 26 Woonplaats: De Mortel
Hoi Baszz
|k heb een tijdje geleden ook op een BR met een 43,5 rim en een 43M Cup gespeeld. Lekker mondstuk, alleen zowel qua klank als intonatie vond ik de Giardinelli 6M beter.
Blijkbaar zit hier een extra 'rand' in waaraan je met name in de hoogte steun hebt.
Het fijne weet ik er niet van, ik heb alleen ervaren dat het een heel fijn mondstuk is, met iig een lekker scherp geluid.
Het schijnt in de leadtrompettistwereld vaker gebruikt te worden.
Waarschijnlijk zijn er wel mensen op dit forum die hier meer van weten......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen