Wellicht is het verstandig mijzelf eerst even voor te stellen;
Ik ben Joris van der Struijk ben 18 jaar en speel al bijna 10 jaar trompet. Ik heb altijd een instrument van de harmonie gehad, maar dat waren allemaal oude ''afdankers''. Hiermee bedoel ik dat de ventielen geregeld vastliepen overal deuken en krassen, blikkerig geluid enz. Ik heb nu een redelijk nieuwe Yamaha Xeno, maar bij deze zitten ook een hoop deuken en krassen. Dat maakt in het principe niets uit, maar ik wil onderhand wel een eigen instrument hebben en het liefst meteen eentje van goede kwaliteit

..
Daarom wil ik jullie vragen wat slim is. Ik ben van plan om naar Adams te rijden om daar gewoon wat trompetten uit te proberen. Want proberen kan geen kwaad toch? Ook heb ik wat op internet rondgezocht, en ik heb een rijtje gemaakt van trompetten die mij aanstaan. Ook qua prijsklasse, want mijn budget is niet zo groot. Hierbij kan je denken aan maximaal een €2000,-. Verder maakt het niet uit of het een goede tweedehandse trompet is, of een gloednieuwe, als het maar een fatsoenlijke trompet is

.
Hier is mijn lijstje met eventuele kandidaten:
- C.G.CONN VINTAGE ONE 1B- S
- KING 2055T SILVER FLAIR
- KÜHNL & HOYER UNIVERSAL II MS BB
Alvast bedankt!