Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
JeroenJongeling
|
Berichttitel: Getzen's nieuwe website Geplaatst: 22 jan 2003 16:27 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34 Berichten: 863 Woonplaats: Amsterdam
|
Kijk voor de leuk eens op de vernieuwde site van Getzen. De site is enorm verbeterd en ze hebben ook een aantal nieuw ontwikkelde custom Bes en C modellen op de markt gebracht. Ik ben er eigenlijk erg benieuwd naar. Ze hebben, wat mij betreft, veel weg van de Xeno's. Ga maar eens kijken op http://www.getzen.com/
Ja, je moet toch wat doen om het forum weer wat uit het slop te halen. De laatste paar dagen gebeurt er bijna niks joh;-)
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
RvL
|
Berichttitel: Geplaatst: 24 jan 2003 09:37 |
|
Geregistreerd: 26 dec 2002 14:09 Berichten: 33 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
|
Ik moet zeggen, die Custom 3052S ziet er goed uit! Al ben ik niet zo'n large bore fan, maar er kan ook een standaard .459 leadpipe op lees ik.
Maar hoe ziet dat nu eigenlijk met Getzen? Er wordt wel eens gezegd dat dit 'knettertrompetten' zijn, qua geluid dan.
_________________ Schenkelaars Garnet uit 1977
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Theo van Kampen
|
Berichttitel: Getzengeknetter Geplaatst: 27 jan 2003 10:10 |
|
Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50 Berichten: 1753 Woonplaats: Amsterdam
|
Beste RvL, ooit in een grijs verleden is mij ook eens wijsgemaakt dat Getzen slechts goedkoop klinkende scheurijzers maakt, maar na de aanschaf van eentje weet ik wel beter. Een mooie sound, heeft wel iets weg van de oude Benge trompetten die je weer kan bekomen bij www.brassimport.nl (klik Burbank aan).
Beste Jeroen, vanwaar die plotselinge intresse voor Getzen? Mocht je........ Via Via hoorde ik dat Hakkert ze in de opruiming doet. Hou me op de hoogte.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
JeroenJongeling
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 jan 2003 12:59 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34 Berichten: 863 Woonplaats: Amsterdam
|
Nou Theo, die nieuwe serie Custom C en Bes zien (let op:zien) er op het eerste gezeicht echt goed uit. Lijkt toch veel op de Xeno's en ook wel beetje op de Bach's (natuurlijk). Met dit grote diverse opties pakket wat ze er bij hebben, best een aantrekkelijk alternatief voor wie geen Yammie, Bach, Kanstul, of Van Laar wil. Zou eigenlijk best eens een keer die custom toeters willen testen. Misschien zijn ze wel helemaal ruk, maar dan weten we dat ook weer 
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Hans
|
Berichttitel: Geplaatst: 30 jan 2003 02:38 |
|
Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02 Berichten: 1706 Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
|
|
Ze zijn niet helemaal ruk, integendeel zelfs.
Het zijn wel typisch Getzens, een beetje Japanse Amerikanen.
Alles werkt goed, stemt goed, speelt makkelijk, maar er zit geen ziel in, geen schwung, of hoe je het ook noemen wil. Inderdaad net de Yamaha.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pluisje
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 maart 2003 23:24 |
|
Geregistreerd: 08 maart 2003 21:43 Berichten: 22 Woonplaats: Den Bosch
|
Hans schreef: Ze zijn niet helemaal ruk, integendeel zelfs. Het zijn wel typisch Getzens, een beetje Japanse Amerikanen.
Alles werkt goed, stemt goed, speelt makkelijk, maar er zit geen ziel in, geen schwung, of hoe je het ook noemen wil. Inderdaad net de Yamaha.
Mee eens, gisteren in Frankfurt geweest en ik heb er op gespeeld, ik was er niet van onder de indruk. Wat wel indrukwekkend was, was de foto van Doc Severinsen op de Getzen-stand, in kanariegeel jasje incl. gouden ketting. 
_________________ een drummer is net een condoom, het is veiliger met maar lekkerder zonder
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
rproost
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 maart 2003 21:33 |
|
Geregistreerd: 28 maart 2002 22:06 Berichten: 344 Woonplaats: Zutphen
|
|
Euih, de ziel en Schwung moest je toch zelf voor zorgen als trompetter zijnde enzo...?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nielsmarchal
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 maart 2003 22:16 |
|
Geregistreerd: 23 okt 2002 14:54 Berichten: 328 Woonplaats: Heerhugowaard
|
Hans schreef: Ze zijn niet helemaal ruk, integendeel zelfs. Het zijn wel typisch Getzens, een beetje Japanse Amerikanen. Alles werkt goed, stemt goed, speelt makkelijk, maar er zit geen ziel in, geen schwung, of hoe je het ook noemen wil. Inderdaad net de Yamaha.
Oftewel, je wilt heerlijk rijden in een luxe lekkerzittende comfortabele franse auto en weer fris uitstappen na 1400 km, maar de werkelijkheid is dat je in een Kia Sephia zit.....en je na 300 km de ANWB moet bellen............
Enne je moet wel goed vervoer hebben, maar als 2 mensen hetzelfde vervoer hebben wi nog niet zeggen dat ze allebei evensnel zijn, ligt er maar aan wat voor coureur je bent?!?!?!? 
_________________ HvL 5
|
|
| Omhoog |
|
 |