HanZsizzle schreef:
Ik heb erop gespeeld paar maanden terug, toen waren ze nog onafgewerkt. Gelukkig was ik alleen zodat ik even op mn gemak kon spelen, maar ik was er niet kapot van. Op dat moment was de afwerking zeer matig, het soldeerwerk dan (maar het kan zijn zat ze nog niet klaar waren) maar verder deed het me niet veel. Ik vergeleek hem even met een kanstul (weet ff type niet meer) die ernaast lag maar die slotte echt beter. en de stemming was ook niet geweldig. Op de één of andere manier zat er een beetje dood geluid in ofzo, nu ik erweer over nadenk
Maar goed misschien hebben ze de laatste maanden de puntjes (ofhhh Punten) op de i gezet.
Wat vragen ze er eigenlijk voor? Kijk als het nu 800-900 euro is, dan ben je misschien minder kritisch als dat het het dubbele is.
Dan denk ik dat ze de laatste weken de puntjes idd op de I gezet hebben want het waren echt goede toeters en over de afwerking was er eigenlijk niets op aan te merken.
Wat ze moeten gaan kosten weet ik niet, ik weet ook niet of ze al officieel in de verkoop zijn. De twee trompetten waarop ik heb gespeeld waren om te proberen bij de harmonie om vandaaruit de bevindingen weer door te spelen aan Adams.