trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Service Muziekwinkels
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 00:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Service Muziekwinkels
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 12:19 

Hoe zijn jullie ervaringen mbt service van de muziekwinkel waar je klant bent?Heb je goede ervaringen of slechte? En tot hoever moet service gaan? Heb je het idee dat het de winkel om de poen is te doen, of heb je juist het idee dat er met liefde voor de muziek of het instrument wordt gehandeld, en er alles uit de kast wordt gehaald om een tevreden klant te behouden??

----------------------------------------------------------
Wie steeds verzuimt,of komt te laat,
plaagt dirigent en kameraad!

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 12:55 

Ga je nu ook iets over Hub zeggen en hoe goed het daar wel niet is?
(sorry, maar je eerste 7 posts waren allemaal min of meer hetzelfde en voegden niet echt iets toe aan de topics, behalve dat we nog weer een keer horen dat iemand in nederland is doorgedraaid op val Laar toeters)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 15:29 

Ken de "van Laar manische antwoorden" van Flugelfrank niet, maar het topic leek me leuk, was er toevallig vandeweek over aan het nadenken, dus...(back on topic)....
Mijn ervaringen:
* Pfeiffer: helemaal te gek. Toffe gasten, supergoeie service, echt vakmansschap. Een plezier om naartoe te gaan. Hou ik ook rekening mee als ik iets wil of moet hebben, dan koop ik het daar. Doen ook nergens moeilijk over.
* Terpstra muziek Badhoevedorp: Goed, geen echte "speciaalzaak" voor trompetten, maar ze hebben wel aardig wat liggen.
* Theo Steenbeek: Minder (...MIJN ervaring). Ben er een keer met OV naartoe gegaan, was lang onderweg, en toen ik eraan kwam werd ik letterlijk de winkel uitgekeken toen ik 3 mondstukken had geprobeerd. Vond ik erg vervelend, en op zijn zachtst gezegd onvriendelijk. Maar misschien ahd degene die mij hielp een slechte dag...
Toevallig kom ik net terug uit de UK, waar ik natuurlijk ook wat winkeltjes ben afgegaan.
* Trevor Jones in Bristol: klote. Werd de winkel uitgekeken, en ik moest 50 pond betalen wilde ik een instrument uitproberen, (75 euro). Nog nooit meegemaakt. Beetje rondgevraagd of er wat sessies waren daar, maar ze wilden geen namen geven....of mijn nummer doorgeven uit "privacy" overwegingen. Hmmm.....stel je voor dat er wat gejamd zou worden op een sessie ofzo ja....erg "privacy-ondermijnend" ja.
* Phil Parker's in Londen: Te gek man, als je er ooit bent, ga ernaartoe. Alsof er een bom in de winkel is ontploft: 8O overal trompetten, in de kelders, aan de muur, op de grond, supercool. Als een kind in een snoepwinkel was ik, je kon alles proberen zonder het gevoel dat je iets moest kopen. En superaardige lui.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 16:08 

[quote="cees"]Ga je nu ook iets over Hub zeggen en hoe goed het daar wel niet is?
(sorry, maar je eerste 7 posts waren allemaal min of meer hetzelfde en voegden niet echt iets toe aan de topics, behalve dat we nog weer een keer horen dat iemand in nederland is doorgedraaid op val Laar toeters)[

en als ik dat evt zou doen wat is dan het probleem???

Jens heeft het begrepen

frank

----------------------------------------------------------
Wie steeds verzuimt,of komt te laat,
plaagt dirigent en kameraad!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 16:18 

flugelfrank schreef:
cees schreef:
Ga je nu ook iets over Hub zeggen en hoe goed het daar wel niet is?
(sorry, maar je eerste 7 posts waren allemaal min of meer hetzelfde en voegden niet echt iets toe aan de topics, behalve dat we nog weer een keer horen dat iemand in nederland is doorgedraaid op val Laar toeters)[

en als ik dat evt zou doen wat is dan het probleem???

Jens heeft het begrepen

frank

Is op zich geen probleem, behalve dan dat je niet de eerste bent!
Misschien moet je het forum ff helemaal doorlezen.
("Zoeken" op Van Laar lijkt me onbegonnen werk! :wink: )
On topic:
De ervaring die Jens heeft bij Steenbeek deel ik wel een beetje.
Ik heb nooit echt het gevoel dat ze echt de tijd voor je willen nemen!

Profiel  

Berichttitel: Gezelli!
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 17:31 

Hakkert Rotterdam, stugge gasten, typische Rotterdammers? Drie keer niks.

Terpstra, relaxed, je mag je op je gemakkie helemaal uitleven.

Van Laar, typisch Limburgse gastvrijheid, prima pils.

Brassimport Rosmalen, als je iets speciaals zoekt een must, Hans is een goeie gozer, niks geen spatsies.

Music Hug, Zürich, mooie zaak, aardige lui, beetje weinig toeters.

Dijkman Roozengracht Amsterdam Af en toe aardige tweedehandsjes.

Muller Raadhuisstraat, altijd interessante tweedehands toeters, maar ook verborgen nieuwe schatten! Goede reparateurs die ook wonderen kunnen verrichten. De heren hebben wél een gebruiksaanwijzing, maar als je die eenmaal door hebt kan alles!

Schaap Wormerveer, Jac. is een hele aardige gast die af en toe interessante tweedehandsies heeft liggen. Ook een goede reparateur.

Moeskops Hoorn, daar kocht ik m'n eerste Vincent Bach! Ik weet niet of ze nog wat met koper doen.

Ooit binnen gelopen in een winkeltje in Camebridge. Lagen de mooiste vintage toeters waaronder een hele mooie Martin. Aardige lui.

Dat was het

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 19:04 

Iemand nog een mening over Hanssen en Adams? Ik kan alleen oordelen over de Limburgse muziekwinkels, dus dat is niet helemaal representatief. Ook al is er ook daar verschil aan te merken.

Profiel  

Berichttitel: Re: Gezelli!
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 20:21 
Moderator

Theo van Kampen schreef:
Hakkert Rotterdam, stugge gasten, typische Rotterdammers? Drie keer niks.

Terpstra, relaxed, je mag je op je gemakkie helemaal uitleven.

Van Laar, typisch Limburgse gastvrijheid, prima pils.

Brassimport Rosmalen, als je iets speciaals zoekt een must, Hans is een goeie gozer, niks geen spatsies.

Music Hug, Zürich, mooie zaak, aardige lui, beetje weinig toeters.

Dijkman Roozengracht Amsterdam Af en toe aardige tweedehandsjes.

Muller Raadhuisstraat, altijd interessante tweedehands toeters, maar ook verborgen nieuwe schatten! Goede reparateurs die ook wonderen kunnen verrichten. De heren hebben wél een gebruiksaanwijzing, maar als je die eenmaal door hebt kan alles!

Schaap Wormerveer, Jac. is een hele aardige gast die af en toe interessante tweedehandsies heeft liggen. Ook een goede reparateur.

Moeskops Hoorn, daar kocht ik m'n eerste Vincent Bach! Ik weet niet of ze nog wat met koper doen.

Ooit binnen gelopen in een winkeltje in Camebridge. Lagen de mooiste vintage toeters waaronder een hele mooie Martin. Aardige lui.

Dat was het

Herstel: Dijkman in amsterdam zijn helers.
Herstel 2: Het is tegenwoordig Martin Schaap in de zaak

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur