Weet iemand een link waar je dmv serie nummer of type nummer kan achterhalen hoe oud een instrument is. Het gaat dan om de Besson. Voor Yamaha heb ik al gevonden.
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Yamaha heb je al gevonden! Laat eens zien! Ik dacht dat de nummering van Yamaha een grote obscure geheimzinnigheid was. Kan ik eindelijk eens kijken hoe oud mijn bugel is die Adams me voor nieuw verkocht...
Geregistreerd: 02 feb 2006 16:42 Berichten: 26 Woonplaats: Hellevoetsluis/ zuid holland
hoi lodie
ik heb een site voor je gevonden deze is het van http://www.musictrader.com/besson.html hier staan hoop nummers op. hooplijk ook die van jou
groetjes van ac trompetster
_________________ Bij muziekvereninging T.O.G.I.D.O te Hekelingen,alle muziek instrumenten zijn welkom ook fluiten en klarinetten.een Zeer gezellige vereninging
Ik Speeld Bugel Coutrios Paris 153 R mondstuk DW 2BFL
en Getzen Eterna 2 trompet mondstuk YAMAHA 14B14 GP
Berichttitel: yamaha serie nummers weet ik weer niet
Geplaatst: 21 okt 2006 20:08
Geregistreerd: 02 feb 2006 16:42 Berichten: 26 Woonplaats: Hellevoetsluis/ zuid holland
hoi lodie
wil dan aan mij de site van yamaha door geven van trompet dan kan ik kijken hoe oud de mijn is.
groetjes ac trompetster thanks
_________________ Bij muziekvereninging T.O.G.I.D.O te Hekelingen,alle muziek instrumenten zijn welkom ook fluiten en klarinetten.een Zeer gezellige vereninging
Ik Speeld Bugel Coutrios Paris 153 R mondstuk DW 2BFL
en Getzen Eterna 2 trompet mondstuk YAMAHA 14B14 GP
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen