Wat mij opvalt is dat iedereen hier negatief over Jupiters is . Nu kan ik mij de vooroordelen wel indenken want vroeger was het misschien inderdaad van inferieure kwaliteit . Is er echter iemand die weleens een jupiter uit het huidige assortiment heeft geprobeerd?
Let wel ik maak geen reclame voor Jupiter , maar ik heb zelf een Jupiter Tribune 1000 en ik vraag me af zit ik er dan echt zoveel naast door te stellen dat deze best meevalt ?
Is Yamaha zo'n dertig jaar geleden ook niet zo begonnen ?
nee, je zit er niet naast. Ik heb ook op de professionele lijn van jupiters gespeeld, en dat waren meer dan acceptabele instrumenten. Maar die 3e pomp is en blijft een heikel punt.....
Als je bedoelt dat die derde pomp te makkelijk uitschuift waardoor dat op momenten kan gebeuren dat je het niet gebruiken kan , ja dat is inderdaad minder.
Kees Kers schreef:
Als je bedoelt dat die derde pomp te makkelijk uitschuift waardoor dat op momenten kan gebeuren dat je het niet gebruiken kan , ja dat is inderdaad minder.
ik bedoel meer dat jupiter geen goeie schuivewn maakt, hoe dan ook.
Nou dat valt reuze mee vind ik! Ik heb een Jupiter 1000S gekocht laatst! Hij speelt geweldig! En de pomp doet het prima... als ie te hard schuift(en op de verkeerde momenten)is het misschien handig om 'm vast te houden... Ik bedoel er zit niet voor nix zn ringetje ! Jupiter is de laatste jaren heel erg verbetert met de trompetjes... En ik zou zeggen heb niet te gauw een oordeel...! Het verschilt misschien per persoon en wat je gewend bent! Ik had een Yamaha maar ik speel super lekker op die jupiter!! Groet'n!
)is het misschien handig om 'm vast te houden... Ik bedoel er zit niet voor nix zn ringetje :!
Maar soms heb je weleens dat je snel een dempertje moet pakken of een muziekblad moet omslaan en dan is het toch niet handig als je net je derde ventiel gebruikt en je pomp schuift uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen