trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Nieuwe trompet!!!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 10:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwe trompet!!!
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 12:25 

Jahaaaa, mijn harmonie is op het geweldige idee gekomen om een kleine 3000 euri in mij te gaan investeren!!!!! :D :D :D :D

Eigenlijk hebben ze gewoon een instrumententekort maar de bovenstaande zin klinkt beter!!

Jullie begrijpen dat ik hier errug blij mee ben!! Ik ga volgende week bij Adams het één en ander uitproberen. Ik heb mijn oog laten vallen op Schilke, maar welk model is mij nog niet helemaal duidelijk!

Jammer is wel dat ik persé bij Adams moet kopen omdat de harmonie daar een contract heeft! Dus geen Van Laar o.i.d.....

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 13:02 

Citaat:
Jammer is wel dat ik persé bij Adams moet kopen omdat de harmonie daar een contract heeft! Dus geen Van Laar o.i.d.....

Hee, niet zeuren hè! :D 3000 euro, daar moet je toch wel iets leuks voor uit kunnen zoeken. Overkwam mij zoiets maar eens!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 13:11 

Het zal wel aan mij liggen, maar 3000,- uitgeven voor een trompet is wel erg veel voor een harmonie.... :?:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 13:18 

Ik weet niet wat voor rijke harmonie jullie hebben, maar ik denk dat er weinig verenigingen in Nederland zijn die € 3000,- voor een trompet kunnen en/of willen betalen!? Waarschijnlijk krijgen jullie dan ook meer subsidie van de gemeente. Misschien kan jullie gemeente even contact opnemen met Losser, want die willen op weinig subsidie ook nog een fors bezuinigen!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 14:06 

Misschien heeft deze harmonie wel hele goede sponsoren!

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 15:27 

erikveldkamp schreef:
Het zal wel aan mij liggen, maar 3000,- uitgeven voor een trompet is wel erg veel voor een harmonie.... :?:

Ze hadden eerst een bach in gedachte, ML model 37. Maar ik speel nu op een ML 43, en als ze en instrument voor mij willen kopen wil ik er wel één die aan mijn wensen voldoet. Bij Adams kostte die Bach 2600 euro. Voor een 400 euro meer heb je een Schilke. Ik heb aangegeven dat je dat instrument bij andere zaken voor 2100 euro kunt kopen maar vanwege het contract met Adams is dat niet mogelijk.

Daar komt bij dat de harmonie ervaring heeft met het kopen van goedkope instrumenten en op de langere termijn betekent goedkoop duurkoop.

Dat ze voor mij hebben gekozen heeft ermee te maken dat het instrument dat ik nu bespeel nog in behoorlijke staat is en dat ze dat willen doorschuiven naar iemand met een slechtere trompet.

O ja, nog iets: er worden niet zo heel vaak nieuwe instrumenten gekocht, vandaar dat er op een gegeven moment toch wat geld is voor zo'n aktie!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 18:01 

Lekker contract dan!
Als je ergens anders hetzelfde instrument kunt kopen voor bijna duizend euro minder zou ik lekker sch**t hebben aan dat contract en ergens anders heen gaan!
Of komen ze elke maand controleren of er niet stiekum iets "vreemd" bijgekocht wordt?
Ik neem aan dat die vereniging niet in de financiele positie zit dat ze geld over de balk kunnen smijten!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 18:27 

Bij Hans zijn de Schilkes stukken goedkoper. Hoe weet die Adams nou dat de harmonie een nieuwe trompet heeft gekocht?

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur