Wij hebben bij ons op de fanfare een stuk of 7 Kanstul Bugels en die spelen heel lekker en ik ben laatst bij Hub van Laar gewest en heb daar een aantal bugels geprobeerd en qua spelen vond ik de B1 en B2 het dichtst bij de kanstul in de buurt komen en waarvan ik de B1 het lekkerste vond spelen en als ik ze zou moeten vergelijken met elkaar zou ik kiezen persoonlijk voor de van Laar , maar als je ermee moet spelen in de fanfare mengt de Kanstul beter naar mijn inzien , maar ik kan het mis hebben...ben nog niet zo ervaren om er een 100% goed oordeel over te kunnen geven.
Sucses ermee
Eerst was ik ervan overtuigd dat ik een Van Laar moest hebben, maar daar zat natuurlijk wel wat Limburgs chauvinisme bij... Van Kanstul heb ik ook al goede dingen gehoord.
Over dat mengen; het gaat zich in dit geval vooral om het Limburgs Fanfare Orkest, en daar hebben veel collega-bugelisten net juist óók een Van Laar!
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Je hebt het zelf al makkelijk gemaakt door slechts twee bugels te kiezen!
Is er niet gewoon een mogelijkheid om ze allebei uit te proberen?
De Van Laar zal voor jou geen probleem zijn!
Uiteraard ga ik ze een keer uitproberen. Van Laar heb ik al geprobeerd, Kanstul kan ik in Kerkrade (ongeveer even ver als Margraten) uitproberen. Uitproberen is altijd het beste, maar ik wilde al wat ervaringen van anderen horen!
Ik heb even met Hanssen (Kerkrade) gebeld; ze hebben de Kanstul op voorraad.
Prijs: E 2865,- excl. koffer. Daar gaat nog iets van dollarkorting vanaf.
Als ik dat zo zie, koop ik nog liever een vergulde Van Laar van rond de E 2500,-
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen