Hallo allemaal, ik kan voor een mooie prijs een cornet kopen (Boosey &Hawkes type Souvereign) Wil echter weten of het betrouwbaar en n iet gestolen is. Heb het volgende serrienummer gekregen LB 593500.
Bij voorbaat dank
Het serienummer staat niet op internet, dus ook niet bij de gestolen instrumenten.
Maar waarom je vraag, vroegen ze er achter het centraal station vijf tientjes voor?
hmm yep kon het ook niet vinden.
Je moet anders een berichtje sturen naar Besson: als je het niet kunt vinden, vond mijn serial van mijn cornet ook eerst niet en ze hebben me dan gezegd dat het een origineel was uit '84 : http://www.musicgroup.com/Instruments/Contact/FrameContact.htm
Ze vroegen geen 5 tientjes achter het cs Hans, maar 20 tientjes via internet kan ook vraagtekens oproepen, zeker voor zo,n instrument dacht ik zo. Ieder geval bedankt
Ik heb direct even in de studeerkamer gekeken die van mij staat er gelukkig nog.
Nieuw waarde van deze cornet ging voor zo'n 10 jaar geleden richting de 3000 gulden.
3000 gulden! Dan lijkt mij het wel een aardige investering om m direct te kopen.
(mocht hij gejat zijn en de eigenaar komt erom, krijg je je geld vast wel terug en misschien nog wel iets meer ook)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen