Prima toetertje voor weinig geld. Nadelen zijn hetzelfde als van een pBone. Als je m laat vallen issie stuk en niet te repareren. Plastic deukt niet, maar barst. Dus lijkt heel geschikt voor leerlingen,maar is dat misschien niet altijd.
Geen idee of de pTrumpet al te koop is in Nederland overigens...
Berichttitel: Re: La tromba trompet of ptrompet iemand ervaring mee ?
Geplaatst: 12 okt 2014 22:37
Ik heb een Tiger thuis gehad, en die vond ik niet goed. De ventielen waren beneden peil en de klank was erg dof, zeker op het mondstuk dat erbij zat. Eigenlijk niet speelbaar. Met mijn eigen mondstuk verbeterende de klank aanzienlijk maar bleef vrij plat. Speelde overigens wel lekker, op en van laag tot hoog, dat dan weer wel, end e intonatie was niet heel beroerd. wel erg duur voor zo'n trompet, dan kom je met een Main Mediate al veel en veel beter uit de bus. Ik geloof trouwens dat de pTrumpet al een hele verbetering is, maar ik heb er nog niet op gespeeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen