Robert66 schreef:
tim-f schreef:
veel Bachs en Yamaha's in mijn handen gehad, met handschoentjes aan overigens, dat schijnt normaal te zijn bij Adams....
Met handschoentjes????? raar!
Maar ja, Adams is dan ook geen winkel om zonder handschoentjes aan te pakken

...Ik hoorde van een collega dat je bij Hanssen in Kerkrade ook handschoentjes aan moet als je een trompet probeert. Ik heb daar 2 weken geleden een nieuwe piccolo gekocht ( JOEPIE!! )
Niks van dat alles....Mijn vrouw was ook mee, we kregen allebei koffie vanwege de lange rit vanuit Utrecht. Er werd een deel van de zaak afgesloten zodat ik in alle rust kon proberen...ik heb me een kleine 3 kwartier uitgeleefd en geen handschoentjes te bekennen. Uiteindelijk nog een berg korting gekregen....1900 euro voor een complete, verzilverde Kanstul Custom Piccolo, met Kanstulmondstuk, Bes en A-buis en met originele harde Kanstul Koffer en als klap op de vuurpijl een echte Hanssen zilverdoek.
Hoefde ook geen aanbetaling te doen, kon het gewoon overmaken. Heb daar jaren geleden ook mijn c-trompet gekocht, zelfde geweldige service gekregen...2 op zicht meegekregen en ik moest maar kijken wanneer ik een beslissing nam....zo kan het dus ook.