marnix schreef:
Helaas heeft Erik Veldkamp zijn post aangepast, maar tussen de regels door kon ik zien, dat ik als pas afgestudeerd pro niks te melden heb. Misschien moet ik dat maar eens aan de muziekscholen vertellen die me hebben aangenomen. Zal ik meteen Erik Veldkamps naam doorgeven.
Hub van Laar is goed, en wie wat anders vind, praat onzin, pro, of niet. Buzzen is niet goed, en wie wat anders vind praat onzin, pro of niet.
Net weer een paar hele gave snabbels in kunnen passen, tussen mijn baan bij Defensie, en mijn lespraktijk. Eerst nog een paar vrije dagen, om lekker te kunnen studeren, MET buzzen, ZONDER trompet van Hub van Laar.
Laturrrr
Man man man zeg.......Niemand zegt toch dat je niet MAG buzzen en dat je Van Laar MOET spelen??????? Het zijn
meningen van mensen die een naam hebben, dus doe er je voordeel mee of je nadeel, whatever. Als een hele grote naam mij zou aanraden eens een paar maanden lekker te buzzen, dan neem ik dat ook ter overweging.
Tip: als je een post op meer manieren uit kan leggen, hoeft dat niet meteen op een negatieve manier te zijn hoor. Het kan eventueel zo zijn dat iemand er niet iets negatiefs/verkeerds/generaliserends en al wat dies meer zij mee bedoelt. Ik geef aan sommige posts waar jij over valt een heel andere uitleg, soms moet ik ze alleen wat aandachtiger lezen. Porbeer dat eens, wie weet ben je het dan vaker met sommige posts eens dan je denkt.