Alleen jammer dat RoY en trmiriatist dezelfde persoon is. Erg zielig hoor, zou je in het echt ook in jezelf praten? Zoek eens wat sociale contacten ofzo.
En ja.. sommige muzikanten vind ik echt goed, en als je een goede trompettist bent, waarom mag je dit dan niet zeggen? In plaats van ze afzeiken zou ik ervan gaan leren, maar met deze mentaliteit kom je nergens.
Sorry, maar dat onder andere namen posten en zo discussieren vind ik ronduit zielig. Vandaar dat ik erop reageer. Bah, als
dat dan de toekomst is...? Ik zou zeggen heb respect voor de meer ervarenen, zie het eerst maar eens zover te schoppen als de mensen die je nu aan het irriteren bent. Ik post hier weinig want ik heb toch niet verstand van trompetten, maar ik lees hier graag en dit doort kinderachtige acties stoor ik me ziek aan. Heb je wel in de gaten dat dit een openbaar forum is, en dat je met je eigen vereniging in je onderschrift loopt... voel jij je representatief voor je vereniging? Nou ik denk dat ze zich kapot schamen als ze jou zo bezig zien doen op internet.
grow up...
--sorry, nu inderdaad weer verder ontopic--
trompet-smurf schreef:
dan kan hier weer over jupiters gepraat worden