trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Nieuwe generatie Jupiters
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 08:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 21:34 

Slotje :?:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 21:35 

jah kap er maar mee! haalt toch nix uit!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 21:35 

aangezien er toch over door gegaan wordt

http://www.trompet.nl/forum/viewtopic.php?t=3160

dan kan hier weer over jupiters gepraat worden

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 2005 01:20 

trmiriatist schreef:
ThnQ RoY, mij kan het weinig schelen of er 1 of 30 mensen op me af komen... Ik kom op voor mijn mening... Sorry dat ik mijn mening heb gezegd op dit forum...

Gewoon doen.
Deed ik ook en werd in eerste instantie ook afgezeken, maar achteraf waren er toch die mijn mening deelden..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 2005 07:53 

Alleen jammer dat RoY en trmiriatist dezelfde persoon is. Erg zielig hoor, zou je in het echt ook in jezelf praten? Zoek eens wat sociale contacten ofzo.

En ja.. sommige muzikanten vind ik echt goed, en als je een goede trompettist bent, waarom mag je dit dan niet zeggen? In plaats van ze afzeiken zou ik ervan gaan leren, maar met deze mentaliteit kom je nergens.

Sorry, maar dat onder andere namen posten en zo discussieren vind ik ronduit zielig. Vandaar dat ik erop reageer. Bah, als dat dan de toekomst is...? Ik zou zeggen heb respect voor de meer ervarenen, zie het eerst maar eens zover te schoppen als de mensen die je nu aan het irriteren bent. Ik post hier weinig want ik heb toch niet verstand van trompetten, maar ik lees hier graag en dit doort kinderachtige acties stoor ik me ziek aan. Heb je wel in de gaten dat dit een openbaar forum is, en dat je met je eigen vereniging in je onderschrift loopt... voel jij je representatief voor je vereniging? Nou ik denk dat ze zich kapot schamen als ze jou zo bezig zien doen op internet.

grow up...

--sorry, nu inderdaad weer verder ontopic--

trompet-smurf schreef:

dan kan hier weer over jupiters gepraat worden

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 2005 08:35 

Kom eens op mensen praat AUB Weereens verder over Muziek Instrumenten dan over wie wie is en al dat gezeik en btw Roy en Trmiriatist en Pietervz zijn niet dezelde ff IP check gedaan :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 2005 09:21 

RoY schreef:
ja ok dat andewre van je zeggen dat je goed bent,das ok!! maar zelf doe je dat niet hoe goed je ook bent....!!!! .

Dus als jij iets te verkopen hebt laat je het een ander aanprijzen ?
Ik vind dat als je kwaliteit hebt je dit niet hoeft te verbergen en als je echt goed bent je dit best mag laten weten en daarbij zelfs een beetje arrogantie mag hebben. Misplaatste arrogantie echter is wel een vervelende eigenschap maar dat ben ik hier nog niet tegengekomen. Genoeg hierover.

Over Jupiter :
Op de site staat de 1000S niet meer bij de tribune serie geplaatst. Nu denk ik dat de JTR1000S welke ik bezit en vorig jaar aangeschaft als zijnde een tribunemodel, nu als 1010S staat vermeld bij de tribunes. Weet iemand hier misschien meer van ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 2005 10:36 

De 1000 wordt nu aangeprezen als 'intermediate'. Niet dat er iets aan veranderd zal zijn maar er zijn wat modellen boven gekomen waardoor de 1000 z'n 'status' is kwijtgeraakt. Vergelijkbaar met wat gebeurd is met de Getzen Eterna. Nu zal er tussen de 1000 en 1010 niet veel verschil zitten, hooguit wat kleine aanpassingen. Het topmodel is nu de XO, de 1600 serie. Goede instrumenten, vergelijkbaar met de Xeno (hé, ook een X) alleen wat duuder (+ € 2000,-). In de Duitse Sonic stond een test maar daar waren ze niet overdreven positief over de intonatie.

Verder:

1. Als iemand goed is mag hij/zij dat best zeggen, Calvijn is tenslotte al 500 jaar dood.
2. Over de afgelopen 12 pagina's kan een psycholoog een mooi promotie onderwerp maken: "groepsprocessen binnen de virtuele gemeenschap" :D :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur