Citaat:
Wat een gerenomeerde speler vindt is natuurlijk leuk... maar als ik met moeder de vrouw en 1000 toehoorders het geweldig vind..... wat zegt dan nog de mening van die gerenomeerde speler....
Niemand hoeft in geen enkele discipline onderlegt te zijn om een oordeel te vellen over
het gebodene. Ik weet zeer weinig van schilderkunst en mag er van alles over vinden.
Ik zal echter geen stellige uitspraken doen over de kwaliteit van een schilderij, ik mag het mooi of lelijk vinden maar als ik mij in gezelschap van kunstkenners begeef is het
verstandig om te luisteren en/of vragen te stellen. Als ik met stelligheid dingen beweer
die onzin blijken te zijn moet ik niet raar opkijken de kous op de kop te krijgen. Ik vind het
vooral ook bijzonder dom om zoiets te doen.
Citaat:
Ik zal mij als speler altijd laten triggeren om beter te leren spelen, maar wat ik vind zal altijd leidend blijven.....
Iedereen is geheel vrij om wat dan ook te vinden maar betekent dat voor jou dat je ook
graag meepraat en dingen beweert waar je weinig of niets vanaf weet?
Wat jij vind zal altijd leidend blijven, het maakt jou helemaal niet uit wat een deskundige
beweert?
Citaat:
Mijn advies is dan ook heel simpel.
Kijk naar uw publiek, zij bepalen uw kwalitteiten (applaus = plus / boe = min)
Laat je buurvrouw naar John Coltrane luisteren, buurvrouw doet Boe
Jouw conclusie: Coltrane is niet goed?
André Rieu trekt louter volle zalen, dús is het goed?
Maar goed, wat JIJ vindt blijft leidend nietwaar?