trompet.nl > forum > Toon onderwerp - het geld bij elkaar....maar nu????
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 03:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 11:01 

over king legends gesproken, ik heb een 5jaar oude king legend (verzilverd), met nog 5 van de 9 gewichtjes over (de rest tijdens optredens verloren) verder in goede staat. Heeft iemand een idee wat ik hier nog voor zou kunnen krijgen (bv inruil of verkopen op marktplaats)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 14:59 

ik heb deze week vakantie...misschien moet ik voor de verandering toch maar eens vertrouwen op het ov en eens beetje rond gaan touren...mijn oom (ex-trompetter) gaat mee :) , als hij tijd heeft. Alleen is ook maar zo alleen...en daarbij, hij kan ook mee beoordelen hoe het klinkt :)

Laatst bijgewerkt door toet'n!! op 19 aug 2007 19:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 15:19 

Als je echt onbevooroordeeld een keuze wil maken dan raad ik je eens aan om bij Adams in Itervoort langs te gaan! Niet nast de deur voor je, dat weet ik , maar met zekerheid DE winkel om toeters uit te proberen! Ze hebben daar zo'n beetje alles wat er in trompetland te koop is op voorraad liggen. M.u.v. de echte exoten zoals bijv. Monettes, maar dat laat het budget toch niet toe. Adams is niet de goedkoopste, maar wel de meest complete winkel van NL. En als je dan toch een ritje Limburg gepland hebt, dan kun je gelijk bij van Laar op bezoek!

Veel succes!

Smith & Watkins
Bach Strad 72*

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 19:09 

Jeroenpan schreef:
Kan alleen maar zeggen dat ik zowat in bed lig met mijn king legend (bij wijze van spreken dan he :wink: :wink: )
Hoe vindt je vriendin dat nou??? Zo'n toeter tussen jullie in? :wink:

Smith & Watkins
Bach Strad 72*

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 21:00 
Henry schreef:
Als je echt onbevooroordeeld een keuze wil maken dan raad ik je eens aan om bij Adams in Itervoort langs te gaan! Niet nast de deur voor je, dat weet ik , maar met zekerheid DE winkel om toeters uit te proberen! Ze hebben daar zo'n beetje alles wat er in trompetland te koop is op voorraad liggen. M.u.v. de echte exoten zoals bijv. Monettes, maar dat laat het budget toch niet toe. Adams is niet de goedkoopste, maar wel de meest complete winkel van NL. En als je dan toch een ritje Limburg gepland hebt, dan kun je gelijk bij van Laar op bezoek!

Veel succes!

en als je bij Adams dan op een yamaha uitkomt ga dan naar Pfeiffer.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2007 07:37 

Als je naar adams gaat kom je met 2500 euro niet heel ver.

Bach, Schilke, de betere Stomvi's, Selmer.... dat kun je vergeten. En voor yamaha kan je beter ergens anders gaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2007 11:23 

Je kan ook nog naar Hub gaan, maar ik denk niet dat er veel forumleden zijn die jou dat nog durven aan te raden hahahaha

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2007 11:37 

Gonzo schreef:
Je kan ook nog naar Hub gaan, maar ik denk niet dat er veel forumleden zijn die jou dat nog durven aan te raden hahahaha

juist wel :!:
Naast de vele modellen die hij heeft, kan hij ze ook nog aanpassen aan je persoonlijke voorkeur . . . .

Toet'n zelf heeft kritiek geuit omdat het van Laar gehalte op dit forum haar de keel uithing. Ze heeft bij mijn weten maar (kort) op 1 van zijn instrumenten gespeeld en was daar niet enthousiast over.

Zelf heb ik ook op 1 van zijn trompetten gespeeld en dat sprak mij toen niet zo erg aan. Dat neemt niet weg dat als ik over 2500 euri zou beschikken, ik zeker een reis naar limburg zou wagen om de rest van zijn spullen te proberen. Zit er wel 1 bij waarmee het klikt dan hebt je voor een redelijk bedrag wel een kwalitatief erg goed instrument waar je jaren op vooruit kan . . . .

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur