marnix schreef:
Yasmin schreef:
tommy schreef:
:D
klinkt alsof je hier al een en ander gelezen hebt

Ja dat klopt ,het laatste wat ik wil is dat sommige forumleden de kans krijgen om hun gal te spuien.
Ach, gal spuien is iets anders, lieve Yasmin, maar vragen naar de bekende weg is gewoon dom.
Ben je er nu al over uit?
Ik vind het niet zo dom hoor,ik bedoel als je voor het eerst op een forum komt en je ziet dat er veel vragen worden beantwoordt dan kan ik me voorstellen dat je denkt : laat ik hier mijn vraag ook maar eens stellen, daar is tenslotte toch een forum voor:dus zonder dat je weet dat je een zoekfunctie tot je beschikking hebt stel je je vraag.
Tuurlijk snap ik dat als iemand een vraag al 20 keer beantwoordt heeft dat ie op een gegeven moment denkt of zegt' gebruik de zoekfuntie eens'.
Maar soms lijkt het alsof het roepen van kreten zoals"gebruik de zoek funtie eens"
verheven wordt boven het feit waarom het op een forum zoals deze eigenlijk gaat- het uitwisselen van ervaringen verkregen door ervaring of op een forum zoals deze-
Ik heb ondanks door het lezen op het forum een nog niet definitieve beslissing genomen maar ik denk dat als het er een wordt het een yamaha zou worden, omdat die hier toch als positief worden gezien voor niet al teveel geld, in ieder geval beter als Stagg en Jupiter.