trompet.nl > forum > Toon onderwerp - bes of c trompet
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 08:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2005 16:58 

tommy schreef:
:D :D

klinkt alsof je hier al een en ander gelezen hebt :P

Ja dat klopt ,het laatste wat ik wil is dat sommige forumleden de kans krijgen om hun gal te spuien.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2005 19:29 

Kijk eindelijk eens iemand die zelf initiatief neemt wbt het zoeken naar antwoorden op zijnof haar vraag(en) :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2005 20:09 
Moderator

Yasmin schreef:
tommy schreef:

Ja dat klopt ,het laatste wat ik wil is dat sommige forumleden de kans krijgen om hun gal te spuien.

Ach, gal spuien is iets anders, lieve Yasmin, maar vragen naar de bekende weg is gewoon dom.

Ben je er nu al over uit?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 dec 2005 10:44 

marnix schreef:
Yasmin schreef:
tommy schreef:

Ach, gal spuien is iets anders, lieve Yasmin, maar vragen naar de bekende weg is gewoon dom.

Ben je er nu al over uit?

Ik vind het niet zo dom hoor,ik bedoel als je voor het eerst op een forum komt en je ziet dat er veel vragen worden beantwoordt dan kan ik me voorstellen dat je denkt : laat ik hier mijn vraag ook maar eens stellen, daar is tenslotte toch een forum voor:dus zonder dat je weet dat je een zoekfunctie tot je beschikking hebt stel je je vraag.
Tuurlijk snap ik dat als iemand een vraag al 20 keer beantwoordt heeft dat ie op een gegeven moment denkt of zegt' gebruik de zoekfuntie eens'.
Maar soms lijkt het alsof het roepen van kreten zoals"gebruik de zoek funtie eens"
verheven wordt boven het feit waarom het op een forum zoals deze eigenlijk gaat- het uitwisselen van ervaringen verkregen door ervaring of op een forum zoals deze-

Ik heb ondanks door het lezen op het forum een nog niet definitieve beslissing genomen maar ik denk dat als het er een wordt het een yamaha zou worden, omdat die hier toch als positief worden gezien voor niet al teveel geld, in ieder geval beter als Stagg en Jupiter.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 dec 2005 10:52 

mee eens

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 dec 2005 11:27 

Citaat:
in ieder geval beter als Stagg en Jupiter.

Ik speel zelf als amateur zijnde op een Jupiter JTR1000 Tribune , en ben daar eigenlijk best tevreden over ondanks toch wel wat vooroordelen van collegamuzikanten in mijn omgeving.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 dec 2005 11:39 

Kees Kers schreef:
Citaat:
in ieder geval beter als Stagg en Jupiter.

Ik speel zelf als amateur zijnde op een Jupiter JTR1000 Tribune , en ben daar eigenlijk best tevreden over ondanks toch wel wat vooroordelen van collegamuzikanten in mijn omgeving.

Als jij er blij mee bent is het prima toch? Maar ik denk niet dat jupiter snel zou worden geadviseerd door een onafhankelijke 3e. Ik zou in ieder geval niet zo snel jupiter aanraden, net zo min als stagg. Als het jou bevalt, prima toch?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 dec 2005 11:51 

Ach,je zal van ieder merk wel goede en minder tot slechte exemplaren hebben, je moet dus ook een beetje geluk hebben denk ik.
Misschien kun je beter van een goedkoop merk een slechte treffen dan van een duur merk,want dan voel je jezelf echt genaaid zeg maar.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur