Ik denk ook dat ik het instrument hou waar ik het lekkerste op speel en dat is in dit geval dan de olds. Maar ik hoor graag nog meer andere argumenten en visies op deze vraag.
Nou ik heb dus ook die jupiter gekregen toen ik wat jonger was. Het werd allemaal wat serieuzer met blazen. Ik ging toen die tijd ook naar het Rotterdams conservatorium en daar kreeg ik les van Ad van Zon. Ik blaas daar dus al die tijd op die Jupiter, niets aan de hand. Neem ik een keer mijn olds mee en wat zegt die brave man: "goh dat klinkt wel goed. Heb je een nieuwe trompet???" Ik blies vanaf die tijd dus weer op de Olds.
Tegenwoordig blaas ik sinds een paar weken dus op een Stomvi en het bevalt mij prima!!
Geregistreerd: 31 jul 2005 23:42 Berichten: 43 Woonplaats: terug naar Oegstgeest
Mijn familie woonde vroeger op "'t Lindeke"in Halsteren,
dus mocht ik in de buurt zijn, dan wil ik wel eens spelen
op die Jupiter. Wat zijn de kosten ?
GJ
_________________ Klink dan en daverje fier yn 't run....
Natuurlijk mag je langskomen om de Jup eens te proberen. Verder weet ik nog niet wat ik er voor vraag maar het zal een redelijke prijs zijn. Ik hoor het vanzelf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen