Voor zover ik weet geen Calicchio dealer, maar ik zou me zeker niet blindstaren op 1 merk. Je kunt bij Adams natuurlijk altijd trompetten gaan testen (en dan kijken waar je de beste die je hebt getest het goedkoopst kunt krijgen )
Op de site van Adams muziekcentrale staan toch Calicchio's tussen de lijst van nieuwe instrumenten.
Als je al in Limburg woont zou ik eens bij Hub van Laar langsgaan. Mijn B4 bevalt me namelijk heel erg goed en is goedkoper dan een Bach en een Calicchio. Ik heb wat videotjes op mijn site gezet ervan. Ik moet nog wat hoge dingetjes opnemen....
Maar Adams heeft ook mooie spullen, de Schilke B1 en S32 die ik deze week van hun getest heb voldoen ook zeker aan jouw wensen. Zij hebben ook alle andere merken wel liggen.
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
jazzy schreef:
mi trompeta schreef:
Voor zover ik weet geen Calicchio dealer, maar ik zou me zeker niet blindstaren op 1 merk. Je kunt bij Adams natuurlijk altijd trompetten gaan testen (en dan kijken waar je de beste die je hebt getest het goedkoopst kunt krijgen )
Op de site van Adams muziekcentrale staan toch Calicchio's tussen de lijst van nieuwe instrumenten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen