trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Hulp nodig bij identificeren instrument...
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 19:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Hulp nodig bij identificeren instrument...
BerichtGeplaatst: 01 jun 2014 12:40 

Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties. Ben heel wat wijzer geworden hiermee.

Waarde 100-150 euro had ik dan toch goed ingeschat, ik heb er namelijk 130 euro voor gedoneerd! :)

Ik wil hem dan ook voor die prijs wel hier aanbieden. Dan is er 130 euro naar het kinder kanker fonds, heb ik mijn geld terug, en hebben we hopelijk een blije nieuwe eigenaar.

Win-win-win situatie :)

Ga hem toch verkopen aangezien mijn schoonvader er al 3 heeft, hij vond het niet nodig om een 4e te hebben...

Dus mocht iemand interesse hebben laat het even weten hieronder, wie het eerst reageert krijgt hem voor die prijs, wordt het niks gaat ie op marktplaats voor een hoger bedrag.

Nogmaals bedankt allemaal, helemaal top!

Mvg,

Chris

Profiel  

Berichttitel: Re: Hulp nodig bij identificeren instrument...
BerichtGeplaatst: 01 jun 2014 15:35 

Succes bij de verkoop. Als de ventielen goed zijn, en die heeft je schoonvader getest begrijp ik, dan zal die verkoop wel lukken al is er gewoon niet zo'n vraag naar dit soort cornetten. Hij zou wel eens heel geschikt kunnen zijn voor dixieland en zo.
Aan Luc: die serienummers stonden toch aan de binnenkant vd ventieldeksels? En dat, dacht ik gelezen te hebben, alleen bij de veel oudere exemplaren.
Een franse hoorn uit '85 tot '90 met zo'n laag serienummer dat kan bijna niet. Of ze moeten bij de franse hoorns opnieuw zijn gaan tellen....
Benieuwd wat voor serienummer dat ding uit die franse advertentie heeft.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur