voor mijn orientatie, wat kost een B5 (of andere van laar) bij benadering (heb echt geen idee in welke range ik moet denken), dan weet ik of het money-wise de moeite loont er een keer heen te gaan.
dan weet ik of het money-wise de moeite loont er een keer heen te gaan.
Money-wise is het zeker de moeite om naar Van Laar te gaan. Los van of je liefhebber van V Laar trompetten bent, zijn er weinig merken (naar mijn mening geen enkele) die zo'n sterke prijs-kwaliteit verhouding hebben. Veel grote merken (o.a. Bach) zijn dit jaar weer een stuk duurder geworden.
succes bij je keuze
_________________ "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
Geregistreerd: 21 feb 2003 00:21 Berichten: 1334 Woonplaats: Den Bosch
Tja, inflatie van de Limburgse Euro he...
Nee serieus, Hub's prijs-kwaliteit is prima,
Geef het een kans als je voor een nieuw instrument in die prijsklasse zoekt.
Maar bekijk ook andere mogelijkheden, nieuwe trompet kiezen is een plezier en een martelgang...
als je een beetje vriendelijk tegen hem bent, is hij ook best bereid af te ronden naar een mooi rond bedrag. En ik kreeg ook nog eens een trompetstandaard en mijn favoriete Vloeimans CD. Okay... we're talking peanuts, maar toch erg leuk!
_________________ "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen