De Ronde Van schreef:
jeroenransijn schreef:
ik heb heel lang met het standaard trompetmondstuk gespeeld.
Een Bach 7c.
Maar toen ik van leraar geswitcht was schrok mijn nieuwe leraar van mijn geluid.
Niet breed en open.
Voor iemand die zelf niet hoort dat zijn geluid niet goed is lever je opmerkelijke bijdragen
Als je nog nooit kritiek heb gehad niet nee, ben al reuzeblij dat ik nu verder kijk dan vroeger. Waardeloze comment maak je hier..
De Ronde Van schreef:
jeroenransijn schreef:
Roy Hargrove heeft net als Chris Botti een eigen sound, en ik vind hem qua spelen ook een uniek geluid en styl hebben.
jeroenransijn schreef:
Ik wilde eerst voor trompet gaan op het conservatorium, maar heb toch maar gekozen voor een meer steady inkomen en heb voor HBO geluidstechniek gekozen aan het Kc Den Haag.
Ah... o.a. trompetgeluid opnemen en versterken...
Ik weet wat de studie inhoud, als jij niet weet moet je niet dit soort kinderachtige taal uitkramen. Is hetzelfde als je commentaar gaat leveren op een boek maar nooit een boek leest oid....
De Ronde Van schreef:
jeroenransijn schreef:
En ben momenteel bezig met het testen van de yamaha bobby shoe jazz mondstuk
De man heet Bobby Shew.
Dit is geen kritiek waar ik en anderen iets mee kunnen, dus ik stel voor om met zijn 2en even normaal te doen zodat we weer nuttige dingen kunnen posten, ok? bedankt...
Alomal vind ik jou erg kinderachtig en kleinerend reageren op mijn reacties, ik probeer de topicposter te helpen iv mensen afkraken wat niks bijdraagt aan het betreffende topic. Betweterig heet dit, btje spelfoutjes herquoten, draagt echt niks bij aan zijn topic hoor....
Als je nog nooit op een ander mondstuk hebt gespeeld zoals ik een aantal jaar terug weet je niet wat anders speelt. Ik moest anders gaan spelen en toen kwam ik er echt achter dat het geluid wat ik toen had veel te slecht was dan wat ik werkelijk kon produceren.