camel schreef:
dat doet niet zoveel ter zake, want welke stijl dan ook: een instrument moet bij je passen of niet
Ik wilde alleen weten welke muziekstijl jij ermee maakte, zodat ik weet voor welke muziekstijl jij een betere trompet had gevonden, dan je Monette. Ik kan me voorstellen dat iemand voor klassiek een andere toeter gebruikt dan voor jazz. En allebei de instrumenten kunnen dan bij je passen in verschillende takken van sport.
Leuk Trompetvos,
Maar ik heb, ook na aanschaf van een Monette, waarschijnlijk geen financiele problemen(afkloppen!!!!). Maar bedankt voor je ideen. Waar ik wel een probleem mee heb is het geld over de balk smijten. Ik hou er nog steeds rekening mee dat het instrument helemaal niks voor mij is... of niet veel beter dan mijn huidige Bach. Als ik het instrument dan na een jaartje zo door kan verkopen zonder er teveel op te verliezen, zou er nog geen probleem zijn... maar ik hoef bijv. bij geen van de forummers aan te komen met een Monette van een jaartje oud voor 7000 Euro.... daar kopen ze liever twee Taylors of vier van Laars of acht Yamaha's voor.... wat moet je nou met acht Yamaha's?! Koop dan mijn Monette zou ik zeggen....
Eerst een testrit maken alvorens over te gaan tot de koop van mijn Rolls.
WIE HEEFT ER EEN ROLLS?!
groet
Ruli