Ja dat klopt, het kost me handen vol geld om ze daar aan het werk te houden. En het kost nog extra als ik ze zover kan krijgen geen blauwe jurk aan te trekken.
Maar, zo zie je maar, het formaat van de winkel is niet relevant
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Edwards? Het gaat mij met name om de verschillen in het aanspreken van beide trompetten, en het verschil in de projectie tussen de gen.2 en gen.3. Overigens heb ik nu een gen.2. Ik vindt het een hele goeie trompet, loepzuiver en met een geweldige klank en projectie. Hij is wel ruim 100 gram zwaarder dan een bach, en misschien kost het mij daarom wat meer energie om er op te blazen. Ik vraag mij daarom af of een gen. 3 wat makkelijker blaast ,vooral op langere termijn als je er al wat aan gewent bent.
Ik heb een paar jaar geleden op een Generation X gespeeld, die vond ik erg goed. Maar die kost volgens mij wel meer als 3500.-
Edwards is trouwens gewoon Getzen maar dan in losse onderdelen. De Artist serie van Getzen is op hetzelfde nivo maar heeft dus geen verwisselbare beker en leadpiijp. Hetzelfde geldt voor de Getzen Genesis en de Gen X al heeft de Genesis wel een verwisselbare leadpipe net zoals een bugel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen