Geregistreerd: 14 dec 2001 00:29 Berichten: 190 Woonplaats: sittard
hap hap....ja zijn er genoeg maar steeds minder....en er zijn genoeg trompettisten van Peters nivo die van Laar spelen??? Er zijn er maar heel weinig van zijn nivo...zo niet geen in nederland..en als ze er al zijn spelen ze niet op een van Laar
deze voldoet zeer goed en onze dirigent is er ook zeer over te spreken
ik kom van een courtoy cornet heb ik een aantal jaren op gespeeld deze is nu 6 jaar oud en was van het korps opzicht ook een super instrument alleen blaasde veel zwaarder aan dan deze nieuwe kanstul trompet,
mijn keuze is uit gegaan naar trompet omdat ik zelf vind dat het geluid veel mooier tot zijn recht komt, en ook het is een fijner instrument om mee te spelen een absolute aanrader deze Kanstul trompetten, wat ik gehoord heb dat deze trompetten altijd lucht lekten bij de ontwaterings punten is dit is op gelost met andere sluitings.
alleen een nadeel van deze trompet is dat er geen aansluiting opzit voor een marsstander voor op straat.
als tromppetist is deze Kanstul een absolute aanrader
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen