Ik gebruik met optredens met de kapel m'n bach als de omstandigheden het toelaten. Dus op festivals enzo kan het wel. Met carnaval toch mijn yamaha (4335g), de kans op deuken en krassen is daar eenmaal wat groter.
IEDERE trompet is uitermate geschikt voor een dweilorkest
En neem maar van mij aan dat dit niet zo is. Dan zou ook elke trompet uitermate geschikt zijn om in een bigband te spelen. Dat zou jij toch moeten weten
Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45 Berichten: 651 Woonplaats: Nuenen
Ligt er volgens mij ook een hoop aan wat je doet tijdens de carnaval.
Ik zie de hele carnaval overal instrumenten zo op kasten en tafels liggen. Tja, dan zou ik ook kiezen voor een (kwalitatief acceptabel) barrel waar die extra deuk pas na bestudering van de foto's voor en na (zoek de tien verschillen) opvallen.
Lopend spelen op straat en/of in kroegen is ook altijd goed voor een ding of deuk of twee. Ook altijd leuk voor de aanslag op je lippen.
Het is moeilijk om te zeggen welke trompet fijn is voor carnaval, iedereen speelt toch op zijn eigen manier en heeft een eigen gevoel bij een instrument.
Ik ben erg blij met mijn Connstellation en wil hem echt niet kwijt, maar het was in den beginne ook erg wennen.
_________________ Het is niet hoog, maar wel hard !!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen