trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Nieuwe generatie Jupiters
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 13:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 14:29 

Je kan zien dat er hier bijna 1000 personen staan ingeschreven!
Wat íemand'denkt hoeft (en zal) niet de algemene gedachte zijn van dit forum!
En in dit geval zit je er, denk ik behoorlijk naast!
Er wordt over het algemeen juist behoorlijk negatief over Bachs gesproken!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 14:31 
Moderator

Bach is een prima instrument. Maar ik heb dan ook geen standaard bach.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 14:32 

trmiriatist schreef:
Neej het word niet letterlijk gezegd... Maar ik denk dat veel mensen hier dat wel denken...!

Komt natuurlijk wel een beetje door de vooroordelen. Je leest nu al uit verschillende antwoorden dat de professionele lijn van Jupiter besrt aardig tot goed gevonden word door de mensen welke hem ook daadwerkelijk hebben geprobeerd.
Ik ga echter niet zo ver door te stellen dat je de Jupiter al op een lijn kan zetten bij de "grote" merken, maar , zoals eerder gesteld, is yamaha ±30 jaar geleden ook niet zo begonnen?

Laatst bijgewerkt door Kees Kers op 12 dec 2005 14:36, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 14:35 

Neej heb je ook gelijk in... Maar even serieus he, ik denk(misschien helemaal verkeerd) dat jullie jezelf best goed vinden. Niet iedereen, maar zoals ik sommige mensen zie praten... Denk ik van 't zal wel. Misschien zijn ze ook wel goed. Maar ik heb er echt een afschuwelijke hekel aan als iemand zo'n eigendunk heeft. Misschien dat ik daarom net zo gereageerd heb en te snel een conclusie heb getrokken!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 14:39 

trmiriatist schreef:
Jah ik denk dat en ik ken iemand van dit forum die dat ook denkt... Ik heb met hem erover gepraat...

Ok jij kent één iemand terwijl er ongeveer 850 leden zijn en die spelen dus allemaal op Bach?? volgens jou??
Hmm zal ik toch nog eens goed op het merkje van m,n beker moeten kijken om te zien wat er op staat.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 14:40 
Moderator

trmiriatist schreef:
Neej heb je ook gelijk in... Maar even serieus he, ik denk(misschien helemaal verkeerd) dat jullie jezelf best goed vinden. Niet iedereen, maar zoals ik sommige mensen zie praten... Denk ik van 't zal wel. Misschien zijn ze ook wel goed. Maar ik heb er echt een afschuwelijke hekel aan als iemand zo'n eigendunk heeft. Misschien dat ik daarom net zo gereageerd heb en te snel een conclusie heb getrokken!!

shit zeg, misschien he, heel misschien, zou je alsnieuw lid,eerst eens de moeite moeten nemen om anderen te leren kennen op een forum als dit. Dat kun je echt niet zo na een paar dagen en anderhalve post zeggen.

Ja ik vind mezelf goed. Mag het? ikben bijna klaar met mijn opleiding, heb er hard voor geleerd. Gelukkig heb ik nog heel veel te leren, en kan ikvan mezelf met grote vreuge stellen dat ik er nog lang niet ben. Maar ja ik ben een heel eind.

En net als vele anderen hier op dit forum probeer ik mijn kennis en ervaring over te brengen op anderen. Soms wat cynisch, of bot, waarvoor mijn excuses aan iedereen. Maar altijd om anderen vooruit te helpen.

Ja ik ben goed. Het spijt me

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 14:42 

Ja je mag jezelf goed vinden maar ik kots mensen uit die dat ook laten merken dat ze zichzelf goed vinden. Sorry.. ik mag je niet!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 14:45 

trmiriatist schreef:
Ja je mag jezelf goed vinden maar ik kots mensen uit die dat ook laten merken dat ze zichzelf goed vinden. Sorry.. ik mag je niet!

Hmmm dan moest je maar ff naar de AH rennen voor een hele beste emmer want volgens mij gaat iedereen hierzo over jou heen kotsen kan je het misschien nog opvangen :twisted: :twisted:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur