Hans schreef:
....En projecteren doen ze geen van allen....
Ik ben bang dat IK niet goed begrijp wat jij met projecteren bedoeld, is het je opgevallen dat Dave juist in sommige filmpjes op een metertje of 20 van de bespeler staat te filmen en dan even in- en uitzoomt? Soms wordt er ook heel zacht gespeeld en toch komt de klank goed over. dat is toch projecteren, of heb ik het mis?
Hans schreef:
… Ik begrijp dus echt niet waarom die dingen meer dan $ 10.000,- moeten kosten (technisch gezien dan, marketing is weer wat anders).
Erik Veldkamp heeft hier eens een heel mooi voorbeeld gegeven van m.b.v. een Hastens matras. Die dingen kosten ook klauwen met geld, terwijl je ook een prima schuimrubbermatras kan kopen voor een fractie van de prijs. Er zitten nu eenmaal een hoop uren in die Hastens matrassen, en die moeten betaald worden. Een gezond iemand kan op beide matrassen PRIMA slapen. [/quote]
trompet-smurf schreef:
… Ik heb echter inmiddels een paar keer naast Ruli gezeten, en het geluid wat hij eruit krijgt vind ik dan wel weer fijn klinken. Niet dat warme Chinees cornet geluid, maar echt zoals naar mijn mening een trompet moet klinken. En niet plat en klein.
… dank je Johan!!